آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 12 خرداد ماه 1394 = 02-06 2015

رژیم کشتار و اُردوگاههای مرگ + ویدیوی وداع

خبرگزاری هرانا - یازدهم خردادماه 1394 تعداد دست کم 12 زندانی در زندان قزلحصار کرج اعدام شدند، در فیلم زیر صحنه های آخرین وداع فرزاد طاهايی و امين بابايی دو تن از زندانیان این جمع 13 نفره با سایر زندانیان را مشاهده مینمایید.

این ۱۳ تن روز شنبه، جهت اجرای حکم به انفرادی منتقل شده بودند که حکم اعدام ۱۲ تن از آنان، سحرگاه دوشنبه ۱۱ اردیبهشت اجرا شد و یکی از محکومین به نام محمد میرنژاد، قبل از اجرای حکم و در سلول انفرادی، با ایست قلبی مواجه شد و درگذشت.

در دو روز گذشته وضعیت زندان قزل حصار متشنج گزارش شده و زندانیان اعدامی سالن سه واحد دو این زندان اقدام به اعتصاب غذا نیز کرده بودند.


رژیم کشتار و اُردوگاههای مرگ

زینت میرهاشمی: سیاهچالهای رژیم بیش از هر زمان به اُردوگاههای مرگِ فرزندان مردم ایران تبدیل شده است. در حالی که مجرمان دانه درشت و مافیای مواد مخدر به راحتی از چوبه های دار جمهوری اسلامی جان سالم به در می برند، جوانان محروم و آسیب دیدگان جامعه بدون برخورداری از امکان دفاع، قربانی خشونت بی حَد و مرز رژیم کشتار می شوند.

بر اساس داده های آماری نهادهای حکومتی، میزان اعتیاد و جرمهای دیگر گسترش یافته و سن استفاده مواد مخدر و قتل کاهش پیدا کرده است. در حکومتی فاسد که جوانان را به جرم دگر اندیشی به حبس، شکنجه و دار محکوم می کنند، طبیعی است که اعتیاد و هر آن چه جوانان را از حوزه سیاست و فعالیتهای اجتماعی دور نگاه دارد رشد می کند و این دلخواه حکومت هم است.

اعدام های فله ای پنهان و آشکار و یا در ملاء عام برای حفظ جان دانه درشتها و سرپوش گذاشتن بر فعالیتهای مافیای اصلی مواد مخدر است. این اعدامها هیچ مساله ای از مردم را حل نمی کند و فقط برای امنیت نظام و چپاولگران اجرا می شود. ولایت خامنه ای در گرداب بحرانهای مرگبار و برای مهار جامعه به این شیوه ضد انسانی متوسل می شود.





www.youtube.com/watch?v=atjzG7Qda7w

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Ira June 2, 2015 07:23 PM

ملایان
مزدوران
نو کیسه گان
خارج لمیده ایران و جهان خوار
ایرانیان ایران دوست نا امید از نجات ایران
امیدواران در ایران و جهان از نجات ایران
سردار علی گدا حضورتان برای نجات خونخوار از دار مبارک باد
۱۵ سال اوین و کار برای هر خونخوار
نجات ایران از بربریتی خونخوار ضد ایرانی
سربدران دار ایران و جهان ایران را با اتحاد نجات دهید
ایران را از نو آباد کنید
حکم ۱۵ سال زندان اوین و کار حکم سنگینی برای خونخوار
یا جانی است
ایران را در جهان بشردوست معرفی کنید

پیروز باشد
شاد باد ایران و جهان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: