آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 22 خرداد ماه 1394 = 12-06 2015

نماز جمعه؛ شش خط قرمز مذاکرات هسته ای+فیلم

صداوسیمای رژیم: سید احمد خاتمی با اشاره به اینکه نظام در این مذاکرات در پی توافق خوب است، افزود: توافق بد را نه مقام معظم رهبری، نه این امت خداجوی و نه توافق کنندگان می پذیرند؛ توافق خوب آن توافقی است که خطوط قرمزی که آقا تعیین کرده اند در آن رعایت شود.

وی گفت: یکی از این خطوط قرمز این است که همزمان با توافق همه تحریم ها باید یکجا لغو شود نه تعلیق.

خطیب جمعه تهران افزود: خط قرمز دیگر این است که مذاکرات تحت شبح تهدید، تخریب مذاکرات است و مذاکره کنندگان مجاز نیستند تحت این شبح به مذاکرات ادامه دهند.

سید احمد خاتمی، حفظ همه دستاوردهای نظامی را از دیگر خطوط قرمز خواند و گفت: هیچ گونه بازرسی از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان ما نباید صورت گیرد و این خط قرمز است.

وی گفت: خط قرمز دیگر این است که تعهدات باید برگشت پذیر باشد و همانطور که آنان راستی آزمایی می کنند ما هم راستی آزمایی می کنیم؛ اگر آنها تعلیق کردند ما هم تعلیق می کنیم، آنها لغو کردند ما هم لغو می کنیم و تعهد نباید یکطرفه باشد.

امام جمعه موقت تهران افزود: ششمین خط قرمز ما در بحث مذاکرات این است که مذاکره فقط در عرصه مسایل هسته ای است و در هیچ عرصه دیگر از جمله مذاکره با آمریکا نباید مذاکره ای صورت بگیرد که نامشروع است.




www.youtube.com/watch?v=xpnM5mOXQvw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: