آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 13 تیر ماه 1394 = 04-07 2015

مذاکرات هسته ای؛ گزارش خبرنگار بی بی سی از وین

یک خبرگزاری آمریکایی به نقل از چند دیپلمات غربی مدعی شد که رژیم ایران و کشورهای 1+5‌ به یک توافق ابتدایی در مورد نحوه برداشته شدن تحریم‌ها دست یافته‌اند.

به گزارش ایسنا، این دیپلمات‌های غربی به خبرگزاری آسوشیتدپرس خبر دادند این سند که مربوط به نحوه و زمان برداشته تحریم‌هاست، باید توسط نمایندگان مذاکره کننده به امضا برسد.

این دیپلمات‌ها هم‌چنین مدعی شدند که این سند توسط کارشناسان دو طرف (کارشناسانی که در سال 2013 بر روی جزییات توافق ژنو کار کرده بودند) تایید شده است.


نشان از خوشبینی به حصول توافق

خبرنگار تلویزیون بی بی سی گفته لحن و ادبیات شرکت کنندگان در مذاکرات وین نشان از خوشبینی به حصول توافق است. گفته می شود در زمینه ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته ای رژیم ایران، گشایش حاصل شده است.

وی در پاسخ به سئوالی در باره فضای خوش بینانه و نشانه های مثبتی که برای دستیابی به توافق در وین دیده می شود، گفت: از دیروز منابع مختلف، اظهارات مختلفی ایراد کرده اند که خوشبینانه ترین آنها سخنان مذاکره کننده ارشد روسیه بود . پس از آن حرف های زیادی زده نشده است ولی برخی از دیپلمات های غربی می گویند اگر در این مرحله توافقی به دست نیاید، دیگر هیچ گاه به دست نخواهد آمد که همین لحن سخن نشان دهنده وجود خوش بینی به حصول توافق هست.



farah July 4, 2015 03:59 PM

تمام اینها نمایشات مصرف داخلی دارد و از ترس طرفدارانش رژیم کثیف و دورو جمهوری اسلامی فیلم بازی میکنند و بی بی سی آخوندی هم تکمیل کننده این نمایشات است به امید آزادی ایران و نابودی جمهوری اسلامی اشغالگر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: