آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 13 تیر ماه 1394 = 04-07 2015

نگرانی رهبر: نباید افشا می شد/مسئله فراتر از اینهاست

موضوع بورسیه ها نباید افشا می شد
هدف تحریم‌ها فراتر از اینهاست

صداوسیمای رژیم: جمعی از استادان، اعضای هیئت علمی، محققان و پژوهشگران دانشگاه‌های کشور عصر روز شنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار به عنوان یکی از مصداقهای سیاست بازی در دانشگاهها، به حاشیه سازی درباره موضوع بورسیه ها اشاره کردند و آن را از غلط ترین کارهای چند سال اخیر دانستند.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: موضوع بورسیه‌ها آن‌طور که روزنامه‌ها با آن بازی کردند، نبود. اگر راست هم بود راهش این نبود که مسئله روزنامه‌ای شود. در مسئله‌ی بورسیه‌ها به خیلی‌ها ظلم شد و خلاف تدبیر و اخلاق بود.

حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنانشان تصریح کردند: هدف تحریم‌ها مسئله‌ی هسته‌ای و حقوق بشر نیست. مسئله فراتر از اینهاست. آنها خود، تروریست‌پرور و ضد حقوق بشرند.



masoud July 5, 2015 11:08 AM

راست میگن آقا من جای بورسیه بگیران باشم شکایت افشا کنندگان میکنم این نخبگان نظام که آقا زاده گان هستن به قول یکی از دوستان در سویس خیابانهای آن کشور را اشغال کردن فردا همه میشن وزیر وکیل مثل روباه بنفش با کلید وارد میشن در واقع آقا چراغ سبز میدن برای بیشتر غرق کردن مملکت در تقلب دزدی فساد وقتی میگن کش ندین باید حساب کار دست امت نالان بیاد و منتظر آقا امام زمان باشن اینشالا

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش July 5, 2015 11:18 AM

رهبر فرزانه جمهوری اسلامی به خوبی می داند زهر این دفعه ایی علاوه بر خودش کلیت نظام اسلامی را هدف قرار داده است و نظام چه زهر را بخورد و چه نخورد با مصیبتی روبه روست که هر آنچه را نظام اسلامی در طول ۳۷ سال گذشته بافته و درست کرده نابود خواهد کرد و حرفهای مقام معظم رهبری فقط برای روحیه دادن به طرفداران و مزدوران نظام اسلامی است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: