آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 12 مرداد ماه 1394 = 03-08 2015

فساد حکومتی؛ معاون روحانی تهدید به افشاگری کرد

سخنان تازه جهانگیری درباره فساد: به جای عذرخواهی طلبکار شده‌اند/ هنوز بسیاری از حرف‌ها را نگفته‌ام

معاون اول روحانی چالش‌های پس از تحریم را تشریح کرد و گفت: فساد اداری مانند موریانه به جان کشور افتاده است که باید با آن برخورد کنیم و می‌دانیم راه دشواری را پیش رو داریم که با شعار حل نمی‌شود.

اسحاق جهانگیری ظهر امروز در چهارمین نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: فساد منابع کشور را به باد داد و شاید بیشترین ضربه‌ای که خوردیم از همین محل بود، یک زمانی طرف امضاء کرد تا 2 میلیارد و 700 میلیون دلار نفت کشور در اختیار فلان آقا قرار گیرد و اکنون به جای عذرخواهی از ملت تازه طلبکار هم هست که این مسئله در تاریخ ایران بی‌سابقه است.

وی افزود: ارز مملکت را گرفته‌اند تا کاری برای تحریم کنند و در نهایت نه کاری کرده‌اند نه ارز را برگردانده‌اند البته نمی‌خواهیم مردم را نگران کنیم و سعی می‌کنیم خودمان مسائل را حل کنیم به همین دلیل در این دولت سعی کردیم تا در گلوگاه‌ها و نقاط حساس از جمله گمرک و سیستم بانکی، سامانه‌های الکترونیکی ایجاد شود و در همین سیستم بود که متوجه شدیم که یک نفر در یکی از شعب بانک‌ها 900 حساب بانکی داشته که با آن هرکاری می‌تواند بکند.

وی افزود: در دوران تحریم تصمیماتی گرفته شد که عده‌ای سودجو دست به کار شده‌اند و هنوز برخی از این پول‌ها دست این افراد است، این سینه پر درد است و هنوز بسیاری از حرف‌ها را نگفته‌ام.



مرگ بر استبداد، ننگ بر مستبد August 3, 2015 09:03 PM

درختی که ریشه اش را کِرم زده، با هَرَس کردن شاخه ها سالم نمی شود۰ فقط مدتی ظاهر آبرومندی میگیرد۰ انگارهمین نمایش برای اهل به اصطلاح اعتدال کافی است۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: