آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 15 مهر ماه 1394 = 07-10 2015

واکنش خامنه ای به دست دادن ظریف با اوباما

خامنه ای امروز در جمع شماری از پاسداران گفته: اینکه با مذاکره با آمریکا مخالفیم علتی دارد؛ مذاکره آمریکا با جمهوری اسلامی یعنی نفوذ.

خامنه ای با بیان این که میخواهند راه را باز کنند برای تحمیل، گفت: در همین مذاکرات هسته ای، هرجا فرصت پیدا کردند یک نفوذی کردند؛ الحمدلله طرف ایرانی حواسش جمع بوده اما یک جاهایی بالاخره یک فرصتهایی آنها پیدا کردند و یک حرکت مضر برای منافع ملی انجام دادند.

خامنه ای گفت: مذاکره با آمریکا ممنوع است به خاطر مضرات بیشماری که دارد و منفعتی که اصلا ندارد‌. این فرق دارد با مذاکره با دولتی که نه چنان امکانات و نه چنان انگیزه‌ای دارد.

خامنه ای گفت: مشکل کنونی کشور بخاطر وجود آدمهای بعضاً بی‌خیال و یا بعضاً سهل‌اندیشی است که این واقعیات را نمی‌فمهند. البته این افراد در مقابل انبوه عظیم جمعیت انقلابی، آگاه و بصیر کشور، معدود و در اقلیتند. اما فعالند، می‌نویسند، می‌گویند، تکرار می‌کنند و دشمن هم به اینها کمک میکند.‌



ghasem October 7, 2015 06:44 PM

خود تو که از دست همین دوژمن یک جام پر از زهر گرفتی و به سلامتی آنها کوفت کردی حالا داری برای ملت ماست مالیش میکنی وقتی در سال ۸۸ گفتی عقل ناقصی داری گل گفتی چرا که واقیتو گفتی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: