آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 17 مهر ماه 1394 = 09-10 2015

ایران؛ تجاوز مدیر حراست دانشگاه به دختر دانشجو

سایت آفتاب: از دانشگاه رازی كرمانشاه خبر رسیده كه یک مامور حراست به یك دختر دانشجو در دانشگاه تجاوز كرده است.

این مامور حراست كه به گفته دانشجویان تا پیش از این فاجعه مامور نبوده بلكه مدیر حراست دانشگاه تشریف داشته است به همراه دختر دانشجو دستگیر و سپس روز دوشنبه آزاد شدند. مدیر فعلی حراست دانشگاه كه با ایسنا هم مصاحبه كرده گفته است كه جناب متجاوز به جرم حمل سلاح و رابطه با نامحرم دستگیر شده.

از طرفی رئیس دانشگاه هم گفته كه اتفاقا از چند ماه پیش هم به رفتار این مامور حراست مشكوك بوده‌اند اما او را دستگیر نكرده‌اند چون نیروهای امنیتی – شما بخوانید اطلاعاتی – گفته‌اند كه فعلا او را دستگیر نكنید تا ما اطلاعاتمان را كامل كنیم ! نزدیك به 200 نفر از دانشجویان دانشگاه رازی هم در اعتراض به این اتفاق تجمع كردند و خواستار برخورد با این فرد شدند.

جالب اینجا است كه وقتی این خبر زشت آمد با مدیركل حراست وزیر علوم تماس گرفته شد كه ماجرا از چه قرار است؟ آقای مدیركل اول كه از اصل اعلام كردند از این ماجرای كوچك نه چندان مهم بی‌خبراند !

به گزارش ایران ناز، بعد هم كه با سوالات دیگری رو به رو شدند فرمودند كه من این روزها خیلی درگیر پرونده دانشگاه امیركبیر بودم و بله پرونده دانشگاهی كه شما هم می‌گویید همینجا روی میزم است اما هنوز وقت نكرده‌ام آن را بررسی كنم!!



اردلان October 9, 2015 06:02 PM

خوب لابد ما باید از آفای هاشمی رفسنجانی بپرسیم که نظر حضرت امام در باره این تجاوز چی بوده تا بفهمیم جریان چیه تا بلکه رئیس حراست وزارت علوم بعد از چند تا تجاوز دیگه وقت پیدا کنه تا نظرشو اعلام کنه ما پرسیدیم کجا تشریف دارند گفتن رئیس حراست رفتند کل بچینند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem October 9, 2015 09:57 PM

باور کنید حالم دیگه از شنیدن اسلام حراست و و به هم میخوره از بس در ظاهر جا نماز آب میکشن ولی در اصل متجاوز دروغ گو دزد بیشرف و رشوه خوار و طلبکار هستن هر وقت هم که بر ملا میشه میگن چیزی نگید آبروی دینمون میره و تا جایی که ممکن باشه ازش عبور میکنن اخه این هم شد انسانیت فقط بلدن از موی خانومها ایراد به گیرن و یک جا مهری سیاه روی پیشنیشان بزارن و تظاهر کنن که با خدا هستن خدا تو کمرتان به زند ای حقه بازان دروغ گوی مفت خور هیچی ندار

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: