آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 19 مهر ماه 1394 = 11-10 2015

برجام؛ فیلم: جنجال و دعوای شدید در مجلس

صالحی با اشاره به اینکه آرزوی مرگ او را کرده اند گفت: ما را تهدید می کنند که در راکتور اراک سیمان روی شما می ریزیم و دفن‌‌تان می‌کنیم. (فیلم زیر)

صداوسیمای رژیم: بررسی طرح اقدام متناسب متقابل دولت جمهوری اسلامی در اجرای برجام در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد. جواد ظریف وزیر خارجه و عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان او و همچنین علی اکبر صالحی در این جلسه حاضر شده‌اند.

هنگام سخنرانی صالحی که به عنوان نماینده دولت سخنرانی می کرد، چند تن از چهره های اصولگرای عضو کمیسیون برجام، اعتراضات خود را همراه با فریاد خطاب به صالحی و تیم مذاکره کننده بیان کردند که باعث ایجاد تشنج در فضاي مجلس شد.

نقویان به سمت تریبون سخنران رفت و با فریادهای مکرر نسبت به سخنان رئیس سازمان انرژی اتمی اعتراض کرد که چند تن از نمایندگان او را به عقب کشاندند.

صالحی با اشاره به اینکه آرزوی مرگ او را کرده اند گفت: ما را تهدید می کنند که در راکتور اراک سیمان روی شما می ریزیم و دفن‌‌تان می‌کنیم. می گویند بعد چند سال من خواهم مرد این چگونه صحبت کردن است شماها از کجا می‌دانید که من چند سال دیگر خواهم مرد.

مجید انصاری نیز در جمع خبرنگاران عنوان کرد:‌ متاسفانه تهدیدی صورت گرفت که یکی از نمایندگان آمد و دکتر صالحی و ظریف را به اعدام تهدید کرد، گفت شما را اعدام می‌کنیم و در رآکتور اراک دفن می‌کنیم و روی تان سیمان می‌ریزیم.

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در هنگام بررسی طرح اجرای برجام برای دقایقی به گفت و گوی تلفنی فوری پرداخت و پس از آن 20 دقیقه جلسه را ترک کرد.


کاسبان تحریم؛ حمله دلواپسان به روحانی

یکی از نمایندگان جریان موسوم به دلواسان در مجلس شورای اسلامی با حمله به دولت روحانی گفت: یکی از وظایف رهبری، تعیین سیاست های کلی است که رهبری در مورد مذاکرات خط قرمزها را مشخص کرده اند اما متأسفانه ظریف و صالحی بارها از خط قرمز رهبری عبور کرده اند.

روح الله حسینیان افزود: شما مدعی هستید که 85 درصد مردم با برجام موافقند و تعدادی هم از تحریم دفاع می کنند. برخی هم از تعابیری به عنوان کاسبان تحریم استفاده می کنند و می گویند که منافعمان در تحریم است. اگر بناست کسی در تحریم، کاسب باشد شماها هستید که خود را به رنگ جماعت درآورده اید چراکه ما هیچ وقت نه شرکت صادراتی و نه شرکت وارداتی داشته‌ایم که منافعمان در تحریم باشد.

وی گفت: من حسینیانی هستم که خدا می داند اگر حقوق من قطع شود در روز 15 ماه آینده ادامه زندگی و حیاتم بستگی به خدا دارد که برساند و یک ریال پس انداز ندارم؛ چطور اجازه می دهید که ما را کاسب تحریم بدانید؟

حسینیان افزود: ما از خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان هستیم و از خانواده ما هیچ کس به دشمنان پناهنده نشده است.

کیهان شریعتمداری هم در شماره امروز خود با حمله به دولت روحانی نوشت: عده‌ ای می‌خواهند در انتخابات از نمد برجام برای خود کلاهی بسازند. شعار‌هایی مثل پیروزی قرن و شکستن کمر ابرقدرتها و لطیفه‌های دیگری از این دست، ممکن است برای نمایش تلویزیونی یا انتخاباتی و تاثیر روی افراد کم اطلاع مؤثر باشد، اما از نماینده مجلس انتظار نمی‌رود در خواندن متنی نسبتاً کوتاه، کوتاهی کند و صرفا به اقوال و اشعار اکتفا کند.





www.youtube.com/watch?v=_yPQcOsqcIw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



homa October 11, 2015 01:29 PM

عجیب به جان یکدیگر افتاده اند خوشم میاد میگن هرانقلابی بچه های خودش را میخورد ایا انقلاب مردمی نزدیک اشت ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


amir October 11, 2015 02:08 PM

موقع استفاده از گرین کارت امریکا رسیده
ظریف معطل نکن تو قبل از اینکه مسلمان یا نا سلامتی ایرانی باشی
امریکایی هستی بیا همه اوپزسیون از تلویزیون و کفش و فرش و
کله پاچه در لوس انجلس و تورنتو در انتظار تو هستیم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Koroush October 12, 2015 12:20 PM

باور کنید این دلقک بازی ها برای انتصابات است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: