آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 1 آذر ماه 1394 = 22-11 2015

فرهنگ اسلامی باید به جامعه عرضه شود

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دشمنان با تمام توان برای تحمیل توطئه های شیطانی خود بر جوامع اسلامی تلاش می کنند و تنها راه مقابله با آنان عرضه فرهنگ اسلامی و سیره اهل بیت(ع) به جامعه است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی روز یکشنبه در نشست با اعضای اتاق فکر جشنواره مولودی خوانی رضوی در سنندج افزود: مودت به اهل بیت(ع) با محبت به آنان همراه خواهد بود و این محبت در منقبت این بزرگواران تشریح می شود.
وی خاطرنشان کرد: باید فضایل اهل بیت(ع) بیان شود و اگر این بزرگی ها و سیره والای بزرگان دینی به جامعه شناسانده شود از تبعات زندگی مادی و شیطانی دور می شویم و می توانیم الگوهایی برتر را به افراد جامعه برای سعادت و تعالی روزافزون معرفی کنیم.
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تجلیل از بزرگان دینی از دستورات الهی است و خداوند متعال نیز در آیات قرآنی به منقبت رسول الله(ص) و اهل بیت(ع) پرداخته است.
حجت الاسلام شاهرودی افزود: جشنواره مولودی خوانی رضوی با زبان دینی و موسیقی مذهبی و اشعار مناسب به بیان منقبت و مودت اهل بیت(ع) می پردازد و کار بسیار ارزشمندی است.
وی خاطرنشان کرد: در این برهه زمانی که دشمنان با تمام توان برای دورکردن مسلمانان از آموزه های دینیشان تلاش می کنند برگزاری اینچنین برنامه هایی باید روز به روز تقویت شود.
نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: معرفی کردن تمدن اسلامی به جهان و مقابله با توطئه های شیطانی دشمنان از جمله اولویت هایی است که باید با الگوقرار دادن انسان های بزرگی همچون اهل بیت(ع) در جامعه اسلامی نهادینه شود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: