آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 2 آذر ماه 1394 = 23-11 2015

پوتین با خامنه ای دیدار کرد؛ به اسد گفتم باید..

به گزارش رسانه های حکومتی، پوتین امروز در تهران با خامنه‌ ای دیدار کرده است. گرچه رئیس جمهور روسیه به منظور شرکت در نشست "اوپک گازی" به ایران رفته است، ولی به گفته ناظران، موضوع اصلی گفت‌وگوهای پوتین با سران حکومت ایران بحران سوریه است.

روزنامه وال استریت ژورنال در مطلبی با عنوان "آمریکا در تلاش برای پایان دادن به جنگ سوریه، چشم به جدا کردن روسیه و رژیم ایران دارد"، به نقل از یک دیپلمات ارشد نوشت: پوتین پس از رایزنی های اخیر خود با برخی سران کشورها روشن کرده است که روسیه به‌ دنبال محدود کردن نفوذ رژیم ایران در سوریه به‌ عنوان بخشی از مذاکرات برای حل و فصل بحران این کشور است.


پیام پوتین به اسد: آماده بستن چمدان‌ باش!

سایت خبرآنلاین: به گفته جاوید قربان اوغلی مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت خارجه، پوتین در سفر اخیر بشار اسد به مسکو به او گفته است که کم کم خود را برای بستن چمدان هایش آماده کند.

وی افزود: اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد اختلافات ما جدی می شود و شاید بهتر باشد با در نظر گرفتن حقایق میدانی سوریه به تدوین و تنظیم استراتژی در قبال سوریه بپردازیم.

در همین حال فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با دیود کامرون، نخست وزیر انگلیس در پاریس با بیان اینکه حملات خود علیه داعش را در سوریه تشدید خواهند کرد، گفت: بشار اسد در آینده سوریه جایی ندارد.

همزمان فرانک والتر اشتاین مایر وزیر امور خارجه آلمان، بازگشت روسیه به گروه هشت را امری کاملا محتمل دانست.

او در مصاحبه ای با روزنامه بیلد آلمان در این مورد گفته است: چنانچه روسیه در رابطه با مناقشه سوریه برای یافتن راه حل با ما همکاری مشترک داشته باشد، بازگشتش به گروه هشت میسر می شود.




كوروش November 22, 2015 05:19 PM

كمونيست ها ٩٨ سال زحمت كشيدند به خليج فارس راه پيدا كنند نتوانستند ولي أكنون از صدقه سر اتحاد سرخ و سياه و بدون هيچ هزينه اي و فقط با همكاري اخوند مسبب كشتار ٤٠٠٠٠٠ سوريه اي و اوارگي ٧ ميليون و خرابي مملكتشان به اين ارزوي بزرگ خود رسيدند انهم نه فقط ايران بلكه عراق هم خواهند بلعيد و با نفت خودشانً كنترل ٪‏٦٠ نفت دنيا را بدست خواهند گرفت اين براي امريكا مشكلي نخواهد داشت ولي بدبخت اروپا، هند و چين
بايد از اين بابت از حزب توده و ديگران عوامل ضد ايراني براي كمك به إيجاد حكومت اسلامي و از بيت رفتن ايران براي هميشه تشكر كرد اگرچه ماركسيسم به زباله داني تاريخ ريخته شد ولي روسيه از پادوءي نوكران ضد ايراني و روشنفكر بي فرهنگ بهره برداري كامل را كرد در جريان گلستان و تركمنچاي هم روس ها كمونيست نبودند

گزارش یا اعتراض به این نظر


كوروش November 22, 2015 06:41 PM

وقتي كامنت ها با يكروز تاخير پست ميشه
زحمت كامنت گذار بي نتيجه است
از ايران پرس نيوز درخواست به روز بودن داريم

گزارش یا اعتراض به این نظر


الزامی November 23, 2015 06:21 AM

در این دیدارپوتین قطعاً و صد در صد به رژیم ایران فقط این حرف را خواهد زد: چقدر میدید پامو از سوریه عقب نکشم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش November 23, 2015 12:03 PM

پوتين اومده بايران که با خر کردن و وعده دادن به آيت الله رهبر! و سران سپاه پاسداران دزد ايران رو بيشتر و بيشتر بچاپه! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتکو November 23, 2015 12:25 PM

ان چه که پوتین چه می گوید و چه می کند و چه خواهد کرد به اندازه ذره ای و حتی گرمی به مردم در دام آخوندهاشیطان زاده و شیطان پرستان گرفتار شده نه ربطی دارد و مربوط نمی شود روسیه و روسیه نژادها و پوتین ها سابقه چپاولگریشان و تجاوزگری هاشون و سلطله گری هاشون در بلوک شرق اروپا بر تمامی اروپایی ها هنوز که هنوزه خاطرات دردناک و وحشت آور و نفرت برانگیزی برجا گذاشته است پوتین برای مثتعمره کردن ایران به دیدار شیطان بزرگ ضد ایرانی آخوند علی خامنه ای و ایجاد لزوم خفقان بیشتر در ایران به تهران آمده است ورود پوتین برای شیطان پرستان و از بنده خدا بودن به بنده شیطان گرویدگان که شانسی برای چپاولگری های بیشتر میلیارد دلاری در استتار بانک های روسی می بینند بسیار مهم است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: