آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 4 آذر ماه 1394 = 25-11 2015

رهبر گزارش را خوانده و به گریه افتاده است

علی مطهری گفته ارائه گزارش به علی خامنه‌ای درباره گرایش گسترده مردم ایران به انتخاب سبک زندگی «غربی» موجب نگرانی و «تاثر» رهبر جمهوری اسلامی شده است.

به گزارش دیگربان، مطهری این مطلب را در جمع گروهی از دانشجویان بیان کرده و گفته در این گزارش آمده که مردم ایران از سبک زندگی «اسلامی» فاصله گرفته‌اند.

وی افزوده سبک زندگی جدید مردم باعث «افزایش نرخ طلاق، اعتیاد و حاشیه‌نشینی شهر‌ها» شده است.

این نماینده مجلس اضافه کرده که خامنه‌ای برای بررسی این گزارش شش ساعت وقت گذاشته و برای وضعیت برخی حوزه‌ها «اشک» ریخته است.

محمد‌باقر قالیباف٬ شهردار تهران نیز خبر از برگزاری جلسه سران قوا با علی خامنه‌ای درباره بررسی «آسیب‌های اجتماعی» خبر داده است.

مقام‌های شرکت کننده در این جلسه حاضر نشده‌اند درباره جزئیات این نشست اطلاع‌رسانی کنند٬ اما گفته می‌شود که خامنه‌ای دستور‌های «مهمی» در این خصوص صادر کرده است.

از زمان صدور مجموعه‌ دستور‌های رهبر جمهوری اسلامی که از جزئیات آن‌ها اطلاعی در دست نیست٬ برخی از مقام‌های مسئول از ضرورت رسیدگی به «أسیب‌های اجتماعی» سخن می‌گویند.

علی مطهری هم در این زمینه گفته «در حال حاضر تا حدی در بخش فرهنگی نفوذ صورت گرفته به طوری که با نگاهی که نوع و سبک زندگی می‌توان فاصله از سبک زندگی اسلامی و نزدیکی به سبک زندگی غربی را دید.»

مطهری افزوده «زمانی که روابط آزاد و مجالس مختلط بیشتر شده طرف هوس می‌کند که زنش را عوض کرده و طلاق بدهد.»



حقیقتگو November 25, 2015 01:52 PM

واقعا" شرم آور و خنده دارو خالی از محتوی است این چرتدیاتی که یک بچه آخوند زاده موجود مطهری تحویل روزنامه میدهد- این فرزند آخوند هنوز می خواهد به ذات و افکار و اعمال سرتا پا شیطانی و ضد ایرانی علی خامنه ای پی نبرده باشد که برای بارها راهی دربار این شیطان و چپاولگر و کشتارگرایران علی خامنه ای میشود و شیطان ضحاک صفت آخوند هم مثلا" به حال مردم گریه می کند انکار که این شیطان خبیث با چسب به کف زمین دربارش چسبیده است و نمی تواند از لانه شیطانی خود قدمی به خیایان بگذارد و نیازبه خبر بری بچه آخوند مطهری از حال مردم دارد- مطهری بخوبی می داند علی خامنه ای از روی خوشحال شدن از خبر آوردنش به قاه قاه خندیدن افتاده است و از فشار شادی و لذت از زجر کشیدن ایرانی جماعت به گریه کردن افتاده است و وگرنه دلش به حال ایرانی نمی سوزد !

گزارش یا اعتراض به این نظر


ناشناس November 25, 2015 02:11 PM

نیازی به گریه نمی باشد آقای خامنه ای اندکی فکر کن آیا عملکرد شما در این ۲۶ سال موجب این پیشامدها نشده است؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush November 25, 2015 02:16 PM

نه عزیز به آخوند خبر رسیده که چه نشستی که ارزش یورو پایین رفته و صد میلیارد دلار به هیچی تبدیل شده، دلیل اصلی اینست

گزارش یا اعتراض به این نظر


بی دین تبریزی November 25, 2015 02:46 PM

این اقا دیر خبردار شده است هزار و چهار صد سال پیش اسلام وارد مصر شد تا کنون غیر از فلاکت و بدبختی چیزی نصیب این ملت بزرگ نکرده است این کشورهرچه دارد از برکت فرعون دارد در کلیه کشورهای اسلامی حتی یک نفر مسیحی پناهنده نشده است، ولی میلیون ها مسلمان از وحشت اسلام در حال فرار به سوی کشور های مسیحی هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: