آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 8 آذر ماه 1394 = 29-11 2015

تروریسم؛ خرید دهها چاشنی انفجاری در فرانسه

روزنامه فرانسوی لوپاریزین در خبری اعلام کرد که «صلاح عبدالسلام» عامل فراری حملات پاریس چند هفته پیش از وقوع این حملات مرگبار ده‌ها چاشنی انفجاری در داخل فرانسه خریداری کرده بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، بنابه گزارش لوپاریزین، وی که هم‌اکنون تحت تعقیب جدی پلیس قرار دارد، در ماه اکتبر گذشته برای تهیه چاشنی‌های انفجاری الکتریکی به یک شرکت ساخت وسایل انفجاری در شهر «وال دوآز» مراجعه کرده بوده و به گفته مدیر این شرکت مصرانه در خصوص قابلیت اطمینان این چاشنی تأکید داشته است.

مدیر این شرکت همچنین اعلام کرده که وی در زمان خرید این چاشنی‌ها اقدام به ارائه یک گواهینامه رانندگی به عنوان کارت شناسایی کرده بوده است و پس از وقوع حملات تروریستی با انتشار تصویر وی توسط پلیس وی را شناسایی کرده و سرویس‌های امنیتی را در جریان گذاشته است.

به رغم تلاش‌های پلیس فرانسه و بلژیک برای کشف سرنخی از مظنون فراری حملات پاریس، عبدالسلام صلاح همچنان متواریست و نیروهای پلیس نتوانسته‌اند ردی از وی پیدا کنند.




حقیقتگو November 29, 2015 09:35 AM

بله بله این است ماهیت مهره های اسلحه فروش امپریالیست فرانسه- بفرمائید جناب موسیو چاشنی فروش فرانسوی هرکی درب دکانت رو باز کنه و بیاد داخل بهش چاشنی می فروشی ؟ البته اگر خریدارچاشنی ها نژاد پرست های فرانسوی باشند حتما" براتون مسئله ای نیست ولی چرا چاشنی ها رو به یک عرب فروختی؟ - جناب موسیو چاشنی فروش فرانسوی بیا حقیقت رو بگو که سفارش دهنده این چاشنی ها فرانسوی ها و یا روس ها بودند و تحویل گیرنده این محموله عربه ! هنوز فرانسه نفهمیده که سیلی ها و لگدهای مرگبار از روس ها خورده که مجبور بشه با روس ها همراهی کنه و بشار اسد رو روی صندلی سلطنتی محکم نگه داره!

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان November 29, 2015 10:36 AM

من فکر میکنم اون درخت سیبی که خمینی سرکرده آدمکشای جهان تو نفل لوشاتو زیرش نشسته بود داره یواش یواش میوش میرسه بدبختانه مردم فرانسه حالا باید تاوان ندانمکاریهای دولت، والری ژیسگاردستند رئیس جمهور وقت فرانسه یکی دیگر از خیانت کاران به پادشاه مظلوم و مرحوم ایران را بپردازند این وسط تنها کاری که از دست ما بر میاد اعلان همدردی وایستادگی در کنار مردم شریف فرانسه است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: