آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 17 آذر ماه 1394 = 08-12 2015

درخواست ممانعت از ورود مسلمانان به آمریکا

یک نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواستار ممانعت از ورود مسلمانان به این کشور شد. به گزارش فرانس24، دونالد ترامپ از دولت آمریکا خواسته است اجازه ندهد هیچ مسلمانی - فارغ از اینکه از کجا می آید- وارد خاک آمریکا شود.

ترامپ با این سخنانش باردیگر بحث برانگیز شده است. او در میان جمهوریخواهان برای رسیدن به مقام ریاست جمهوری تلاش می کند. ترامپ در بیانیه ای می گوید دولت کنونی آمریکا از آنچه می گذرد، چیزی نمی فهمد و باید فقط برای مبنای مذهب افراد - یعنی اسلام- مانع از ورود آنان به خاک آمریکا شد.

مسلماً نمی توان چنین اقدامی را اجرایی کرد اما طرح آن، دستکم به دونالد ترامپ اجازه می دهد مقداری بیشتر ایده هایش را مطرح کند. ایده هایی که او با اعداد و ارقام از آن دفاع می کند.

وی توضیح می دهد براساس نتایج موسسات نظرسنجی، همه جمعیت مسلمان جهان عقیده ای منفی درباره آمریکا دارند و حتی برخی از آنان استفاده از خشونت را در مقابل آمریکا تایید می کنند.

به گفته ترامپ، دلایل زیادی برای ممانعت از ورود مسلمانان به آمریکا وجود دارد. البته کاخ سفید بلافاصله چنین ایده ای را محکوم و اعلام کرد چنین چیزی کاملا با ارزش های آمریکا مغایرت دارد. همچنین با منافع امنیتی آمریکا نیز در تضاد است.



فضول میرزا December 8, 2015 03:19 AM

این مرتیکه دیوانه میخواد هر طور شده خودشو مطرح کنه!

گزارش یا اعتراض به این نظر


mitra December 8, 2015 05:27 AM

ازمردیکه درکنیا دنیا آمده در آنجا پروره ودوره دیده تا داوازده سالکی درمکتب اسلام وقران را حفظ می کرده وبعد هم به امریکا آمده دین مسیح را درمکتب کشش اسپانسر خویش تجربه کرده نمی شود بیشترازاین از مسلمانان تازه مسیحی انتظارداشت نگاهی به این چند سال ریاست وی درکاخ به غلط سفید دنیا بچه فتنه هائی که از دولتی سر وی بپا خاسته بخصوص درخاور میانه که شزح بسیاری لازم دارد وبخصوص رفتارش با آخوندهای حاکم بر ایران ومردم ایران بیشتر از این میخواستید

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش December 8, 2015 05:49 AM

هرچند با سخنانش مخالفم و اين حرف ها بوى نژادپرستى ميدن ولى از يه طرف بايد گفت واى به حال آخوندها ، اين هنوز رئيس جمهور نشده عقايدش اينجوريه واى به روزى كه به اين مقام برسه ، آخوندها هرچى دزديدن بايد بدن سوراخ موش بخرن

گزارش یا اعتراض به این نظر


amir December 8, 2015 12:24 PM

جهان متعلق به نسل امروز و فرداست
بسیار ساده ماشین مدل ۱۹۴۰ قابل رانندگی در شاهراه و بزرگراه
نیست دوران افکار متحجر و ویرانگر بسر آمده
جناب ترامپ حسن همجواری ملل کمک و یاری همدلی و همدردی با ملت های محروم گسترش فرهنگ و تکنو لوزی و
ایجاد کار و رونق اقتصادی میتواند گره گشای مشکلات امروز
جهان و جوانان باشد عدم پذیرش مسلمان یا توهین به آن ملت و
کشور چاره درمان نیست و امثال شما و افکار شما هیمه آور این
بلوا و آتشید کنار بروید صحنه را به جوانها بسپارید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: