آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 8 دی ماه 1394 = 29-12 2015

موضع انفعال و تمکین روحانی در برابر رهبر

دیگربان: حسن روحانی در حضور علی خامنه‌ای با تعریف و تمجید از مراسم روز «نهم دی» سال ۱۳۸۸ گفت در این روز «ملت ایران از خاندان رسالت، نظام، قانون٬ ولایت فقیه و ولی فقیه» دفاع کردند.

آقای روحانی روز سه‌شنبه (هشتم دی‌ماه) در جلسه دیدار برخی مقام‌های نظام با رهبری جمهوری اسلامی چنین مطلبی را بیان کرده است.

وی در این دیدار از خامنه‌ای نیز تمجید کرده و گفته «امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه برنامه‌ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب تامین شده است.»

«نهم دی» به روزی گفته می‌شود که گروهی از حامیان علی خامنه‌ای با حضور در میدان انقلاب شهر تهران خواستار اعدام میرحسین موسوی و مهدی کروبی شدند.

این تجمع سازماندهی شده از سوی محافظه‌کاران تندرو و سپاه پاسداران در مخالفت با ادامه اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات سال ۱۳۸۸ برگزار شد.

حامیان خامنه‌ای در ایران از این روز به عنوان «یوم‌الله» نام می‌برند و حسن فیروز‌آبادی٬ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هم امروز با صدور پیامی ادعا کرده که این روز مقدمه «ظهور امام زمان» است.



Koroush December 29, 2015 05:12 PM

غیر از این میبود جای تعجب دشت ،،این همه آخوند در ایران است موقعی که روحانی لقب روباه بنفش را از ان خود میکنه الکی نیست و پارتی بازی هم نشده

گزارش یا اعتراض به این نظر


freedom December 29, 2015 06:31 PM

۹ دی روز عزاست ،به امید نابودی هر چه زودتر جمهوری اسلامی و اسلامگرایان ،
پیروز باد آزادی و دموکراسی
مرگ بر ولایت فاشیستی آخوندی

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز December 30, 2015 05:08 AM

روحانی درست همان اشتباهی را میکند که خاتمی کرد خاتمی در زمانی که قدرت و پشتوانه مردمی بالایی هم داشت ترسید کار بزرگی بکند و در سطح تدارکاتچی رهبر باقی ماند جناب کروبی را بخاطر بیاورید در مجلس ششم میتوانستند کارهای بزرگی بکنند ولی ترجیح دادند پاچه خواری رهبر را بکنند جالبه که سرسپردگی آنها هرگز مانع حصر خانگی آنها نشد ولی روحانی تا حصر خانگی نشود از خواب بیدار نخواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: