آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 27 دی ماه 1394 = 17-01 2016

استیضاح وزیر آموزش و پرورش ‌دوباره مطرح شد

استیضاح به زودی اعلام وصول می‌شود

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش ضعیف‌ترین عضو کابینه است از استیضاح مجدد فانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد در بازدید از دشتستان اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات و معضلات مردم در تمام شهرها و روستاها مورد توجه مدیران باید قرار گیرد و در این راستا نباید کم‌کاری صورت گیرد.

وی افزود: هم‌اکنون در تمام شهرها و روستاهای دشتستان شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی و طرح‌های عام‌المنفعه هستیم که تکمیل این پروژه‌ها گامی در راستای رضایتمندی مردم است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کیفیت بخشیدن به خدمات و تسریع در تکمیل پروژه‌ها مورد توجه قرار دارد و همه مسئولان باید در این مسیر نهایت توانمندی و ظرفیت خود را به کار گیرند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: در حوزه تعلیم و تربیت، دولت یازدهم عملکرد خوبی نداشته و بدون تردید، ضعیف‌ترین وزیر دولت دکتر روحانی نیز وزیر آموزش و پرورش است.

وی یادآور شد: استیضاح وزیر آموزش و پرورش را دوباره مطرح کرده‌ایم و به زودی مجددا این استیضاح اعلام وصول خواهد شد و امیدواریم مجددا شاهد استیضاح وزیر باشیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: باید در مناطق محروم و کمتر توسه یافته در راستای بهبود و توسعه زیرساخت‌های آموزشی اهتمام ورزیم و دولت و وزارت آموزش و پرورش موظف به توسعه این زیرساخت‌ها است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: