آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 12 بهمن ماه 1394 = 01-02 2016

پیام رهبر به روحانی با دادن مدال به یک پاسدار

مجلس شورای اسلامی یک روز پس از اهدای نشان «فتح یک» به علی فدوی٬ فرمانده نیروی دریایی سپاه از سوی علی خامنه‌ای٬ از این فرمانده بدلیل بازداشت نظامیان آمریکا در خلیج فارس قدردانی کرد.

علی خامنه‌ای هم بازداشت آمریکایی‌ها را اقدامی «پسندیده» و به «موقع» دانسته و هفته گذشته با گروهی از فرماندهان دخیل در بازداشت این نظامیان دیدار و گفتگو کرده بود.

به گزارش دیگربان، روز گذشته نیز خبر جدیدی منتشر شد که حاکی از اعطای نشان «فتح ۱» از سوی خامنه‌ای به فرمانده نیروی دریایی سپاه بود که این تصمیم رهبر جمهوری اسلامی در نوع خود کم‌سابقه است.

خامنه‌ای پیش‌تر نشان «فتح ۲» به حسن روحانی داده بود و اهدای نشانی بالاتر به یک فرمانده سپاه به خاطر بازداشت نیرو‌های آمریکایی در خلیج فارس٬ پیام روشنی از سوی رهبر جمهوری اسلامی به رئیس دولت یازدهم است.

خامنه‌ای و گروهی از حامیان وی بارها به طور مستقیم و غیرمستقیم از روحانی و دولت یازدهم به عنوان «بزک» کنندگان چهره آمریکا در ایران نام برده و گفته‌اند اجازه «نفوذ» آمریکا را نخواهند داد.

آنها سرسخت‌ترین ممنتقدان و مخالفان سیاست خارجی دولت روحانی هستند و این مخالفت خود را بارها و با روش‌های مختلف نشان داده‌ و از علنی کردن آن نیز هیچ واهمه‌ای ندارند.

اقدام روز گذشته خامنه‌ای و روز دوشنبه مجلس در قدردانی از فرمانده نیروی دریایی سپاه پیام دیگری به حسن روحانی و دولت وی مبنی بر آمادگی برخورد و مقاومت در برابر سیاست‌های «غرب‌گرایانه» وی به شمار می‌رود.



freedom February 1, 2016 10:54 AM

این علی گدا انگل آدم بشو نیست و نخواهد شد ،
سرطان پروستات این جلاد کی به آخر میرسد و به جهنم میرود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: