آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 12 بهمن ماه 1394 = 01-02 2016

هشدار دادستان تهران به سایت‌های خبری

دادستان عمومی و انقلاب تهران با هشدار به برخی سایت‌های خبری در رابطه با انتشار اخبار خلاف واقع مربوط به احراز یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات پیش رو، گفت: رسانه‌ها حق انتشار اخبار خلاف واقع در این زمینه را ندارند.

جعفری دولت آبادی در جلسه‌ شورای معاونان و سرپرستان نواحی دادسرای عمومی و انقلاب تهران با اعلام این که امروز یکی از اهداف دشمن، دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات است، با بر شمردن چهار رکن اساسی برای انتخابات شامل رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، اظهار کرد: دشمن سعی دارد به نوعی این ارکان را مخدوش کند.

دادستان تهران در توضیح اقدامات مخالفان برگزاری انتخابات سالم، در چگونگی مخدوش کردن ارکان مذکور گفت: آن‌ها می‌خواهند رقابت را به منازعه تبدیل کنند و هم‌چنین می‌خواهند سلامت انتخابات از این جهت که مسئولان رای مردم را حق الناس و امانت می‌دانند، زیر سوال برده و با سیاه‌نمایی و چند قطبی کردن جامعه، سلامت انتخابات را مورد تردید قرار دهند.

وی در باب امنیت انتخابات با تصریح به این که کشور ایران به رغم وجود منازعات موجود در اطراف آن، از امنیت خوبی برخوردار است، گفت: مردم در سال‌های پس از پیروزی انقلاب همواره در انتخابات مشارکت داشته‌اند.

دولت‌آبادی با انتقاد از تلاش‌های دشمنان انقلاب، رسانه های معاند و برخی افراد در سیاه نمایی اوضاع کشور گفت: این اقدامات با هدف مایوس کردن مردم برای مشارکت در انتخابات و مخدوش کردن فضای انتخابات صورت می‌گیرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: