آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 15 بهمن ماه 1394 = 04-02 2016

حمله مجدد سگ رسانه ای "آقا" به رفسنجانی

خبرگزاری فارس: مدیرمسئول روزنامه کیهان طی سخنانی در همدان هدف اصلی دشمن را «نفوذ در کانون‌های تصمیم‎گیر و تصمیم‌ساز» خواند و خاطرنشان کرد: دشمن از این طریق از امکانات و توانمندی‌های داخل کشور علیه خود نظام استفاده می‌کند بدون اینکه هزینه زیادی را بپردازد.

حسین شریعتمداری گفت: دشمن برای بهره‌گیری از این بخش به دنبال افرادی است که در نظام سابقه مسئولیتی مثبت داشته باشند و این سابقه نیز برای مردم شناخته شده باشد، اما از آرمان‎های انقلاب فاصله گرفته باشند.

شریعتمداری با بیان اینکه چنین شخصی آماده شکار شدن از سوی دشمن است، خاطرنشان کرد: این افراد وقتی شکار شدند، سابقه مثبت خود را در جامعه نشان می‌دهند در صورتی که مواضع آنها همسو با دشمن است، پس باید مراقب این گونه شخصیت‌ها بود.

وی با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه «دشمن نظرات خود را از زبان افراد موجه مطرح می‌کند پس باید هوشیار بود»، گفت: این افراد با تابلوی خودی در بین مردم ظاهر می‌شوند اما در واقع زبان دشمن هستند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان در ادامه تأکید کرد: آن آقایی که نامه بدون بسم‎الله نوشت و تهدید به آتشفشان کرد، نمیدانست حزب‌الله آتش‌نشان است و علاوه بر این که آتش را خاموش می‌کند آتش‌افروز را هم تنبیه کرده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: