آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 15 بهمن ماه 1394 = 04-02 2016

نفوذی ها با قیافه حزب اللهی جلو می آیند

غلامحسین کرباسچی گفت: نفوذی تلاش میکند عناصر توانمند را در باور جامعه سست کند. نفوذی نمی گوید من کارگزارم بلکه او با حزب اللهی ترین قیافه جلو می آید.

به گزارش خبرآنلاین غلامحسین کرباسچی در کنگره سراسری حزب کارگزاران که بعد از 18 سال در حال برگزاری است اظهار داشت: یکی از آقایان به ما می گفت شما مراقب باشید در جمع هایتان ساختار شکنی نکنید. من گفتم ما همه عمرمان را برای این ساختار گذاشته ایم. گفتم وقتی هنوز پدر و مادر شما با هم اشنا نشده بودند ما در زندان شاه شکنجه می شدیم. برای تاسیس این حکومت و برای به وجود آوردن یک حکومت مردمی اسلامی مبازه می کردیم. حالا چه کسی می گوید ساختار شکنی نکنید؟ چه کسی ساختار شکن است؟!. این حرف ها چیست که در هر مقطع سیاسی به یک باره بولد می شود.

کرباسچی با بیان اینکه این فرمایش رهبری را از جان و دل می پذیرم که پروژه نفوذ بزرگترین ضربه را به جمهوری اسلامی می زند اظهار داشت: این نفوذ همان نفوذی که تلاش میکند این عناصر توانمند را در باور جامعه سست کند. نفوذی نمی گوید من کارگزارم بلکه او با حزب اللهی ترین قیافه جلو می آید. نفوذی از ارزشمندترین سمبل جهاد و شهادت استفاده می کند و به گردن می اندازد و در راهپیمایی شرکت می کند و بعد هم آبروی کشور را با فساد اقتصادی می برد و فرار می کند و از کشور خارج می شود . این نفوذ است. دنبال کسانی باید گشت که این ها را فراری دادند. این ها نفوذی هستند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: