آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 فروردین ماه 1395 = 28-03 2016

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه تحریم‌های جدید آمریکا نقض برجام نیست، گفت: نخستین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور عصر امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ظهر امروز در حاشیه مراسم ختم والده همسر رئیس‌جمهور در پاسخ به این سؤال که آیا تحریم‌های جدید آمریکا نقض برجام است یا خیر؟ گفت: در این زمینه و از لحاظ بررسی‌های حقوقی باید وزارت امور خارجه پاسخ دهد اما ظاهراً این تحریم‌ها نقض برجام نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره برنامه‌های دولت برای عملی‌ کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: خوشبختانه نسبت به اقتصاد مقاومتی از ابتدای استقرار دولت تدبیر و امید توجهاتی شده و جزو مبانی برنامه‌های اقتصادی دولت بوده است.

انصاری تصریح کرد: بنده هم به جهت اینکه در مجمع تشخیص مصلحت نظام عضو کمیسیون بررسی این سیاست‌ها بوده‌ام، پیگیری‌های جدی از ابتدا داشته‌ایم و در حال حاضر نیز عضو ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دولت هستم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه دولت بسته جامعی را برای اجرایی کردن تک تک محورهای ده‌گانه مدنظر مقام معظم رهبری در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی آماده کرده است، یادآور شد: روز گذشته نیز رئیس‌جمهور در جلسه هیأت دولت تأکید کرد که بدون فوت وقت همه دستگاه‌ها عملیات اجرایی بخش خود درباره اقتصاد مقاومتی را انجام دهند.

انصاری تأکید کرد: عصر امروز نیز نخستین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار می‌شود تا راه‌های تسریع در اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی در این جلسه مورد بررسی قرار گیرد.

وی سیاست‌های اقتصادی مقاومتی را مبتنی بر مبانی علمی و کارشناسی دانست و متذکر شد: به همین دلیل دولت قبلاً نیز روی محورهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اقدام کرده و قرار شده گزارش اقدامات انجام شده در سال گذشته از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط به اطلاع مردم رسانده شود.

انصاری افزود: در رابطه با اقتصاد مقاومتی حوزه‌هایی مانند کشاورزی، آب، گمرک، بانک و علم و فناوری به طور خاص مورد توجه است و اقدامات خوبی در این حوزه‌ها انجام شده است.



حقیقتگو March 28, 2016 07:19 PM

برای خفه کردن هرگونه پرسشی راجع به رفع تحریم هاو میلیاردها دلار از تحریم آزاد شده و به جیبب آخوندها سرازیر شده با تبلیغات گسترده آخوندی هدفمند مورد اقتصاد مقاومتیی و تحریم اقتصادی مردم همیشه مطیه و در قفس آخوندهای چپاولگر گرفتار شده مطرح میشود ماهیت و فلسفه این سیاست امپریالیستی آخوندی در ایجاد اقتصاد مقاومتی برای چاپیدن هر بیشتر مردم درگرانی ها و مالیات هاست بلاخره اقتصاد مال خره خمینی برای مردم تبدیل به اقتصاد مقاومتی شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: