آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 27 فروردین ماه 1395 = 15-04 2016

فیلم؛ جنتی: با نفوذی ها باید انقلابی برخورد کرد

خطیب نماز جمعه تهران بر حرکت در جهت ارزش های اصلی انقلاب در بخش های مختلف تأکید کرد و گفت: باید نفوذی های داخل و خارج از کشور را شناخت و با آنان برخورد کرد. (فیلم زیر)

به گزارش صدوسیما، آیت الله جنتی با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری گفت: اگر اقتصاد مقاومتی بخواهد در اجرا موفق باشد باید با آن برخورد انقلابی داشت.

وی افزود: رویه های عادی و اداری که تا حالا در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی عمل شده اثری نخواهد داشت.

آیت الله جنتی گفت: اقتصاد مقاومتی می خواهد در مقابل آمریکا و غرب بایستد و مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه ما را رفع کند و این امر نیاز به یک حرکت انقلابی دارد و با حرکت های عادی محقق نخواهد شد.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: اقدام و عمل در زمینه اقتصاد مقاومتی به جز روحیه انقلابی امکان پذیر نیست.

وی گفت: کسانی که روحیه انقلابی ندارند به فکر خودشان هستند.

وی گفت: سپاه و بسیج نیروهایی هستند که به صورت انقلابی در زمینه های مختلف کشور و همچنین حمایت از نظام، حضور خود را در عرصه های مختلف نشان دادند و باید به این نیروها احترام گذاشت.

امام جمعه موقت تهران گفت: عده ای در سطح بالای مملکت و برخی در بخش های خصوصی ثروت های کلان مملکت را از کشور خارج می کنند و اگر روحیه انقلابی باشد باید با این افراد برخورد شود.

آیت الله جنتی همچنین با تأکید بر برخورد انقلابی با عوامل نفوذی دشمن در کشور گفت: باید این خط نفوذ را شناخت و با آن برخورد کرد.

خطیب جمعه تهران با اشاره به تحصیل برخی از فرزندان مقامات کشور در انگلیس و آمریکا و احتمال نفوذ عوامل این کشورها به آنها گفت: زمانی که نور چشمی برخی مقامات بالای کشور در انگلیس و آمریکا تحصیل می کنند و از طریق آنها آمریکا به داخل نفوذ می کند باید نفوذی های داخل و خارج از کشور را شناخت و با آنان برخورد کرد.




www.youtube.com/watch?v=7HH8U77vgGo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کوروش April 15, 2016 08:27 PM

اين جنتى مارمولک فسيل که بخيال خودش هم عشق انقلابى خيلى خفش کرده است! نفسش از جاى گرم بر ميآيد! که اينقدر بر طبل انقلاب و انقلابى ميکوبد و سنگ آنرا بسينه اش ميزند! چون گويا بهش ندا داده اند که عظما قصد دارد که از خجالتش بر آيد! و او بخاطرانتقام گيرى از شکست در انتخابات خبرگان و مجلس اسلامى! و در تلافى از رفسنجانى و مردم اين مارمولک جنتى را که (نفر آخر هم در ليست انتخابى بوده) در چهارم خرداد که دوره جديد خبرگان شروع بکار خواهد کرد! برياست خبرگان برساند! که بقول خوداين مارمولک که نقل قول هم از رهبرش ميکند که خبرگان بايد در آينده انقلابى باشد و بتواند انقلابى تصميم بگيرد! واقعا جاى تاسف است که وقتى انسان صحبت هاى بى سر و ته و بى محتواى اين آخوندک مغز نخودى را ميشنود! و بيشتر و بيشتر پى بعمق فاجعه ج ا ميبرد! حرفهايى که حتى خود اين آخوندک هم نميفهمد و نميداند که جملاتش حاوى چه مطالبى هستند! و بدون کوچکترين اطلاعات و سواد مربوطه در آن بخش براى تمام امور مملکتى نسخه هم مى پيچد! و با بودن اينهمه کارشناس و متخصص تحصيل کرده در امور مربوطه و مختلف در کشور! شور بختانه راه کار هم نشان ميدهد! واقعا جاى بسى تاسف و اندوه ميباشد که سرنوشت کشورى مثل ايران ما و مردم آن در دست چنين تهى مغزانى باسم آخوند اداره و تصميم گيرى ميشود! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: