آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 5 خرداد ماه 1395 = 25-05 2016

جنتی و خبرگان؛ خبری ناامید کننده برای غرب


کیهان خامنه ای: انتخاب حضرت آیت‌الله‌ جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری، با توجه به هیاهوی تبلیغاتی گسترده و پرحجمی که دشمنان بیرونی و برخی از جریانات آلوده و بدسابقه و یا فریب‌خورده داخلی علیه ایشان به راه انداخته بودند، می‌تواند برای طیفی از سیاست‌ورزان که به سیاست بازی شهرت دارند، درس‌ها و عبرت‌هایی را به دنبال داشته باشد.

انتخاب حضرت آیت‌الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان در همان ساعات اولیه پس از انتخاب ضمن ایجاد موج گسترده‌ای از خشنودی در میان مردم، با عصبانیت همراه با نارضایتی شدید از سوی قدرت‌های استکباری و برخی از جریانات داخلی روبرو شد.

نیویورک‌تایمز، انتخاب یک روحانی تندرو - بخوانید انقلابی - به ریاست خبرگان را برای غرب ناامید کننده دانست، بی‌بی‌سی، با عصبانیت مدعیان اصلاحات را ملامت کرد که باید علاوه بر انتخابات به فکر بعد از انتخابات هم بودند!

دویچه وله، رویترز، آسوشیتدپرس، فرانس‌پرس و... نیز انتخاب آیت‌الله جنتی را نشانه ادامه بینش و منش انقلابی جمهوری اسلامی تفسیر کردند و...

و بالاخره، نمایندگان مجلس خبرگان با انتخاب آیت‌الله جنتی به ریاست این مجلس، نشان دادند که به مصداق آیه شریفه «و من یکفر بالطاغوت و یؤمن بالله فقد استمسک بالعروة الوثقی» عمل کرده‌اند.



Dariush May 25, 2016 02:08 PM

آره بخدا، انتخاب این آخوند مفنگی ۳۰ سانتی متری خواب را اینور آب از ما ربوده!

گزارش یا اعتراض به این نظر


عباس May 25, 2016 08:07 PM

میگم داریوش جان نامردی نکن قدش را اندازه گرفتند و تو پاسپورتش زده ۸۵ سانتیمتر

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی May 25, 2016 10:51 PM

زیست شناسان و دانشمندان دریافته اند که وجود سوسک و پشه برای
محیط زیست لازم است اما در خلقت تو و امثال تو در مانده اند
راستی هدف از خلقت تو چه میباشد ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش May 26, 2016 12:00 AM

آخه بابا خاصيت اين فسيل يه مترى يعنى جنتى! براى جامعه ايران چيه؟ که حالا اين حسين باز جو (شريعتمدارى) مياد واينجا در کيهان کذايى عظما!اونو در شيپور و کرنا ميکنه که آره در دنيا و بقولى اونور آب براى خاطرانتخاب اين فسيل مغز نخودى! برياست خفتگان! حالا ديگه خواب از چشم سیاست‌ مداران دنيا هم پريده! يکى بايد باين بابا بگه آخه حسين خالى بند! يه نگاه به دور ور خودت در همسايگى ايران و يا اون ور آب بکن! شايد اون عقلت کمکت کنه و دو زاريت بيفته و بفهمى!(البته اگه بتونى بفهمى) که: اون بزرگتو که عظمات باشه ديگه کسى تحويل نميگيره! تا برسه باين جنتى مغز آهک گرفته! حواس پرت! که بايد معنى جملاتشو در نماز جمعه ها رو توى عطاريها جستجو کرد! بااون نبوغ و سوادش! حسين آقا حتما بايد يادشون باشه! که عظمات قبل از انتخابات مجلس خفتگان و مجلس اسلامى هى به مردم التماس! و توصيه ميکرد! که همه! چه موافق و چه مخالف بيان و راى بدن! که ملت هم با راى خود جواب دندون شکنى به(آغا)دادند! طورى که جنتى با تمام پارتى بازى رهبر! نفر اول از آخر شدند! که اين موضوع (آغا) رو بد جورى تو لب کرد! که عظما هم جهت تلافى از کنفى خودش! با مردم اينکار رو کرد! و با دهن کجى واهانت به راى مردم که جنتى رو با راى بالا انتخاب نکرده بودند و غيره! و بلکه بلعکس نفر اول رفسنجانى شد!(آغا)هم اومدند و به بقيه فسيل هاى حاضر در مجلس خفتگان که اکثرشون هم دست نشانده و حلقه بگوش خوداو هستند! در گوشى امر نمودند! که برويد و براى انتخاب رياست مجلس خفتگان حتما بنفع فسيل عظم! يعنى نفر آخر که همان جنتى نامحبوب باشد راى بدهيد! پس حسين باز جو بابا بسه ديگه! شرم کنيد!اينقدر ملتو با اين حرف هاتون و اينکاراتون و شعبده بازى هاتون سرکار گذاشتن! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: