آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 10 خرداد ماه 1395 = 30-05 2016

رفسنجانی موافق سرکشیدن جام زهر منطقه ای است

رفسنجانی در گفت‌وگو با «آفتاب‌نیوز» در پاسخ به سئوالی درباره رفع حصر کروبی و موسوی و رهنورد گفت: درباره حصر نباید از دولت توقعی داشته باشید، دولت نمی‌تواند کاری بکند.

رفسنجانی در باره سئوالی در مورد بحران‌های آینده نظام نیز گفت: فعلاً که بحران بیکاری، گرانی و اختلافات‌داخلی نگران‌کننده است. از این که بگذریم الان در منطقه علیه ما جبهه گرفتند و این مسأله آسانی نیست. دست ما در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و یمن بند شده است و نمی‌توان به آسانی آنجا را رها کرد و ادامه‌اش هم واقعاً کار سختی است.

رفسنجانی در این گفتگو به رابطه با آمریکا نیز اشاره کرد و آن را برای رژیم ضروری دانست و با بیان اینکه آمریکاییها در مذاکرات هسته‌ ای خوب عمل کردند، با طعنه به خامنه‌ ای گفت: از این طرف گفته می‌ شد نباید با آمریکا رابطه‌ سیاسی ـ اقتصادی داشته باشیم در حالی که آنها دلشان می‌ خواست که قبل از هواپیمای فرانسوی، بوئینگ را به ما بفروشند، ولی دیدند در ایران زمینه ندارند.

رفسنجانی در باره انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده هم گفت: انتخابات یعنی توجه به رأی اکثریت ولی اگر دست‌های دیگری دخالت کنند، بحث‌ جداگانه است. نمی‌توانم حوادث و اتفاقات احتمالی را پیش‌بینی کنم.



کامران فرزان May 31, 2016 01:33 AM

وقتیکه در قرن بیستم مردم ایران به فکر مذهب و صادرات انقلاب (تشیع قرون وسطائی) می افتند البته ضمن اینکه تشیع پتانسیل صادرات ندارد، ملل دیگر هم جلوی ایران می ایستند و پای این متعصبین بی خرد در چند جا گیر میکند انسان اول اندیشه میکند و بعد به دنبال امیال خودش میرود مردم دنیا دارند از مذهب فرار میکنند و این ها فکر کردند که مرغ تشیع تخم دوزرده گذاشته و مردم کشورهای دیگر دیوانه اند تا در منجلااب ۱۴۰۰ سال پیش بیفتند و گرفتار دروغ های دکتر شریعتی بشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: