آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 20 خرداد ماه 1395 = 09-06 2016

رهبر مسلمین جهان سری به خرابه های تهران بزند

در خرابه‌های تهران هر ماه ۱۲۰ نوزاد معتاد متولد می‌شوند و می‌میرند

ساختار فقر و حاشیه نشینی در مناطق آسیب دیده جامعه و معضل فراگیر اعتیاد مانند یک طاعون در سراسر کشور فراگیر شده و اصلی‌ترین قربانیان این معضل کودکان هستند

تنها در خرابه‌های شهر تهران ماهانه به طور متوسط ۱۲۰ نوزاد معتاد به دنیا می‌آیند که اکثرشان در همان نخستین روزهای پس از تولد در نتیجۀ اعتیاد می‌میرند یا فروخته می‌شوند و یا به سرنوشت مادران معتاد کارتن خواب‌شان دچار می‌شوند.

به گزارش رادیو فرانسه به نقل از ایسنا، این نوزادان که در مناطق حاشیه نشین به دنیا می‌آیند نتیجۀ امتزاج حاشیه نشینی، کارتن خوابی، فقر و اعتیاد فراگیری است که بیش از پیش شامل زنان و کودکان کشور می شود. شمار حاشیه نشینان ایران هم اکنون به ۱۵ میلیون نفر می رسد.

این منبع نوشته است که هیچ عزم و سازوکاری برای درمان نوزادان معتاد و جلوگیری از بارداری زنان معتاد کارتن خواب در ایران وجود ندارد و شماری از همین نوزادان که حتا نای گریستن و آشامیدن ندارند در بی کسی و فقدان درمان مناسب در گوشه و کنار بیمارستان های دولتی کشور می میرند.

یکی از فعالان اجتماعی گفته است: شمار کودکان کار در ایران که قربانیان انواع آسیب‌ها و بیماری‌های عفونی هستند به دو میلیون نفر بالغ می شود.

این فعال اجتماعی افزوده است که تنها تدبیر مقامات در برابر معضل اعتیاد به دارآویختن خرده فروشان مواد مخدر است: کسانی که خود از سر فقر و بیکاری و نهایتاً به دلیل ناکارآمدی اقتصادی کل یک نظام به چنین فعالیت های بزهکارانه ای روی می آورند.

معاون وزیر کشور در گزارش هشدارآمیزی دربارۀ آسیب‌های اجتماعی به ویژه معضل اعتیاد خطاب به رهبر جمهوری اسلامی ، صریحاً حکومت را در زمینۀ مبارزه با اعتیاد ناکارآمد توصیف کرده است.

به گفتۀ کارشناسان، هزاران مرکز باصطلاح ترک اعتیاد ایران خود به مراکز توزیع تریاک و گسترش اعتیاد و بعضاً بیمارهای عفونی نظیر ایدز تبدیل شده‌اند.



Ira June 9, 2016 06:58 PM

دینداران ایران را به این روز نشاندن !
آیا ما مردم حال نداریم ایران را نجات دهیم ؟
آیا مردم سهمی در ویرانی ایران ندارند ؟
بهترین زمان برای نجات ایران است ؟
علی گدا دارد جان می دهد
بایستی آماده باشیم
امام زمان ایران را نجات نمی دهد
ایرانی ها بایستی ایران را نجات دهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش June 9, 2016 11:47 PM

تا زمانى که هم و غم و غصه (آغا) بچه هاى فلسطين و مردم آن بوده و برايشان اهميت و ارجحيت بر بچه هاى حاشيه نشين خود در داخل داشته باشد! و ماهانه ميليون ها دلار پول بيت المال بيچاره را براى زندگى بهتر حواله آنها نمايد! ديگر رهبر مسلمين جهان احتياجى نخواهند ديد که بخرابه هاى تهران سر بزنند! و براى او بى اهميت است که در خرابه‌های شهر تهران ماهانه به طور متوسط ۱۲۰ نوزاد معتاد به دنیا می‌آیند! و يا بر سر آنها چه ميآيد و بآنها چه ميگذرد! بله بالاخره اينها بودند عاقبت تمام آن قول هاى دروغ که آن دجال بزرگ يعنى خمينى! که در اوايل اين انقلاب شوم اسلامى! رياکارانه و فريبکارانه بمردم ساده لوح ميداد! که ميگفت دلخوش مباشيد که فقط مسکن ميسازيم و آب و برق و اتوبوس را مجانى ميکنيم! و دروغ هاى ديگر! حال بجاى آن دلخوش مباشيد ها! شوربختانه در رژيم ج ا ناب محمدى! بر عکس! کارتون خوابها - کودکان کار - معتادين - فقر و فحشا - حاشيه نشين ها - بيکار ها - و صد ها معضل ديگر که هزاران بار بيشتر از قبل سايه سياه و سنگين خود را بر روى جامعه کنونى انداخته است! که با اين تفاسير اينها همه براى عظماى بي کفايت! جايى بس افتخار و سر بلنديس که او عمامه اش را بالا تر بگذارد! و بگويد ما رکود زده ايم! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود June 10, 2016 05:36 AM

حیرت انگیزه، کجان شاعران و ترانه سرایانی که از غم مثلا حلبی آبادها شب و روز نداشتن؟ چرا مثل گذشته مجلات خارجی این عکسها را روی جلدشون چاپ نمی کنند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


داریوش June 13, 2016 01:04 AM

این همان است که انیران(آخوندها) خاستند
ویران را
رضا شاه بزرگ دیگری باید
تا ایرانش کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: