آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 تیر ماه 1395 = 26-06 2016

خامنه ای هم بحرین را به جنگ مسلحانه تهدید کرد

خامنه ای در دیدار با جمعی از ایادی رژیم با حمله به دولت بحرین گفت: در بحرین اصل ماجرا حاکمیت جائرانه یک اقلیت مستکبر خودخواه بر یک اکثریت گسترده است. (انگار دارد درباره حکومت خودش حرف می زند)

رهبر جمهوری اسلامی در اظهاراتی تهدیدآمیز افزود: حاکمان بحرین متوجه نیستند که تعرض به یک عالم مجاهد، به معنای برداشتن مانع از مقابل جوانان حماسی و پرشور بحرین برای انجام هر اقدامی در مقابل حکومت است.

خامنه ای در ادامه با دفاع از سیاستهای ویرانگر جمهوری اسلامی در منطقه خطاب به منتقدان این سیاست در درون نظام گفت: هرجا به انقلاب و روحیه انقلابی تکیه کردیم، پیشرفت داشته ایم و هر جا که برای خوشایند عناصر استکبار، از ارزشها کوتاه آمدیم و در بیان مواضع انقلابی رودربایستی کردیم، دچار عقب ماندگی و خسارت شدیم.

گفتنی است پاسدار سبلیمانی، سرکرده نیروی قدس سپاه پاسداران اخیرا دولت بحرین را به سرنگونی تهدید کرد که این موضع گیری وی با انتقاد از سوی روحانی مواجه شد.

روحانی در سخنانی کنایه‌ آمیز گفت: متاسفانه برخی به گونه‌ای از کشور و انقلاب حرف می‌زنند که انسان را دچار شگفتی می‌کنند...اگر می‌خواهیم شعار بدهیم، لطفاً از جیب مردم شعار ندهیم و از جیب خودمان شعار دهیم.

وزیر خارجه بحرین نیز در واکنش به تهدید پاسدار سلیمانی گفت: جمهوری اسلامی جمهوری شر است.



فريبرز June 26, 2016 09:46 AM

الحمدالله ربّ العالمين "دشمن" بالاخره مشخّص شد و الان بايد توى سرش بزنيم! در ايران همه مشكلات حل شده است و فقط مانده بود مشكل اين دشمن!

گزارش یا اعتراض به این نظر


masoud June 26, 2016 11:44 AM

وقتی حاج حسین این سگ هار را به جان ملت بد بخت عراق و سوریه انداخته و آدم خوش نشین روستایی کرمان میشه سردار باید هم پاچه همه را بگیرن این خورده فرمایش های آغا یعنی جنگی دیگر از کیسه ملت همیشه در صف انتصابات

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem June 26, 2016 02:34 PM

این رهبر کودن نمیفهمه که بحرین جزئی از کشور های عرب است تهدید بحرین یعنی جنگ با عربها خاک بر سر این رهبر کله پوک به امید آزادی ایران از دست این انگلها

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: