آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 9 مرداد ماه 1395 = 30-07 2016

اردوغان به جنازه سربازان هم رحم نکرد

اردوغان دستور داد تا جنازه افسران و سربازان ارتش ترکیه که در کودتای نافرجام این کشور کشته شدند در کنار پناهگاه حیوانات ولگرد به خاک سپرده شوند.

به گزارش فرادید، "آرامگاه خیانتکاران" تنها عبارتی مکتوب با حروف سفیدرنگ بر بنری سیاهرنگ و کاشته شده در زمین است که خارج از استانبول واقع شده است.

شاهدان عینی در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه بیان کردند که اجساد برخی سربازان ترک با آمبولانس و در سکوت به محل مورد نظر برده شده و با حضور تعداد اندکی به خاک سپرده شده است. کسی اجازه حضور بر سر خاک این سربازان را ندارد و رسانه‌ها نیز با همراهی مسوولان امنیتی می‌توانند به عکاسی و فیلم برداری بپردازند.

رسانه‌های ترکیه به نقل از شهردار استانبول اعلام کردند که فکر ایجاد "آرامگاه خائنان" طی جلسه شورای شهر مطرح شد. وی گفت آنهایی که به کشور خیانت می‌کنند نمی توانند با آرامش بیارمند.

هیئت دیانت ترکیه نیز بعد از کودتا، برگزاری مراسم و نمازگزاردن بر سربازان کشته شده در کودتا را ممنوع اعلام کرد و افزود که آنها لایق ترحم و نماز نیستند.



پیشگو July 30, 2016 03:06 PM

شما اردوغان ملت خود را قربانی اسلام کردی
این کار را ما هم با ایران کردیم ما ایران را قربانی اسلام کردیم
ما بعد ۳۷ سال فهمیدیم به خاک به میهن و به آینده به کودکان
به مادران به دختران و به خود خیانت کردیم و بنیان این حکومت
که بهتر است بگوییم کودتا اسلامی بهتر است جز الودگی ملی هیچ ندارد
به هر حال شما گویی فرزند به حق خمینی هستی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush July 30, 2016 03:26 PM

جای بسیار بسیار بزرگتری برای آرامگاه انتخاب کنید چرا که دین "صلح" از خواب صد ساله بیدار شده و گرسنه است! گاهی‌ هم در کنار حیوانات ولگرد بودن مکان بهتری است تا در کنار خامنه‌ای، خمینی و اردوغان بودن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Koroush July 30, 2016 06:04 PM

دوستان اگر خمينى و نهضت ازادى ابراهیم یزدی بدون طرح ريزى و كمك انگليس و امريكا به ان همه جنايت و غارت دست زدند ،،اردغان هم بدون انها جنايت ميكند ٣٧ سال اين جنگ زرگرى بين اخوند و امريكا ادامه دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: