آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 10 مرداد ماه 1395 = 31-07 2016

خبر زخمی شدن سرکرده بسیج در سوریه

به نوشته روزنامه اسرائیلی هاآرتض، پاسدار نقدی، سرکرده سازمان بسیج مستضعفین که در روزهای اخیر به سوریه سفر کرده مجروح شده است.

چند روز پیش خبرگزاری بسیج حضور پاسدار نقدی را در نزدیکی مرز اسرائیل تایید کرد و تصاویری از آن را منتشر کرده بود.

روزنامه اسرائیلی هاآرتض نوشت: پاسدار نقدی در محدوده بلندی‌های جولان مجروح شده و احتمالا اسرايیل یا گروه‌های معارض سوری عامل این حمله بوده اند.

این در حالیست که یک منبع آگاه نزدیک به خبرگزاری فارس با تکذیب خبر روزنامه هاآرتص گفته است: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در کمال سلامت مشغول فعالیت‌های روزانه است و پخش چنین شایعه‌ای ناشی از عصبانیت صهیونیست‌ها از انتشار تصاویر حضور مقتدرانه سردار نقدی در قنیطره و بلندی‌های جولان است.



Ira July 31, 2016 09:59 AM

GHASEM July 31, 2016 10:08 AM

اینشالله خبر تیکه تیکه شدن این بیسواد و انگل اجتمائی را هر چه زودتر بشنویم هر چه از این آشغالها کمتر به شه ایران به سوی پیشرفت خواهد رفت اصلان شکی در این نیست اسم این چاقو کشان را سردار مینامند بعد ها اینها این سرداران به سر دار خواهند رفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang July 31, 2016 12:07 PM

تا ۵ سال پیش آخوندا موفق شده بودن مردم ایران را متوجه مشگل فلسطینها که در صدر اخبار دنیا بود بکنند تا ملت متوجه ظلم و دزدی و بی عرضگی انها نشوند حال که ۵ سالی اخبار جهان راجع به سوریه و داعش هست ملت ایران متوجه مشگل داخل مثل دزدیها آخوندا شده و آخوندا دستاچه میخواند از نو داستان اسرییل صدر اخبار قرار بدند که از سیاست موفق امیزشان بود توجه ملت ایران به بیرون نه داخل

گزارش یا اعتراض به این نظر


Hassan July 31, 2016 07:19 PM

این خودش خرج کرده تا روزنامه ها بنویسند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: