آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 17 مرداد ماه 1395 = 07-08 2016

کینه شتری خامنه ای و اعدام دانشمند اتمی ایران

سخنگوی قوه قضاییه امروز اعدام شهرام امیری را تائید کرد. محسنی اژه ای گفت: او اطلاعات سری و حیاتی نظام را به آمریکا ارسال می کرد و به اتهام جاسوسی اعدام شد. پیش از این خانواده شهرام امیری در گفت و گو با رسانه های خارج از کشور از اعدام او خبر داده بودند. به گفته ناظران، اعدام شهرام امیری در شرایط کنونی برای زهر چشم گرفتن از سایر کارشناسان در حوزه های حساس است که به فکر ترک کشور و برملا کردن مقاصد شوم خامنه ای نباشند.

بیانیه کمپین سفارت سبز درباره اعدام دانشمند اتمی

کمپین سفارت سبز در بیانیه دیماه 1390 خود در پی ترور زنده یاد مصطفی احمدی روشن معاون تاسیسات هسته ای نطنز،با توجه به اطلاعات واصله از مبارزین داخل کشور،پرده از راز نهفته در فرارو قتل دانشمندان هسته ای را گشود که حاکی از مقاومت تعدادی از دانشمندان هسته ای در برابر پافشاری رژیم برای تولید بمب اتمی بود.

رژیم تهران تعدادی از این دانشمندان را ترور نمود .عده ای متواری شده و زندگی مخفی در پیش گرفتند .شهرام امیری از جمله این دانشمندان هسته ای بود که در جریان حج 88 ناپدید شده، پس از گروگانگیری خانواده اش توسط مامورین امنیتی خامنه ای ،بخصوص بی احترامی و تهدیدات علیه همسرش، در تیرماه 1389از آمریکا ، به تهران بازگشت و قشقاوی معاون و سخنگوی وقت وزارتخارجه،از وی همچون قهرمانی که به دشمن پشت کرده، در هنگام ورودش به فرودگاه تهران استقبال نمود.

این کمپین با توجه به کینه شتری رهبر رژیم،اعلام نمود که تمام دعوت های عفو عمومی و آشتی ملی از سوی راس هرم قدرت رژیم یک دام گستری و ترفند شیطانی بیش نبوده و رژیم خامنه ای کینه جو تر از آنی است که از خونریزی فردی که در راستای منافع مردم ایران و جامعه بشری ،خطائی علیه رژیم ،مرتکب شده، بگذرد.

اعضای کمپین سفارت سبز، خود را در غم خانواده این عزیزان که به ضحاک زمانه نه گفته و با عدم مسلح کردن وی به بمب اتمی،بشریت را از یک فاجعه بزرگ نجات دادند شریک دانسته،اطمینان دارد یاد و خاطره این عزیزان به عنوان یک قهرمان ملی برای همیشه در تاریخ ایران و جهان ثبت خواهد شد.

نه تنها اعضای این کمپین بلکه مردم ایران و جهان ،خود را مدیون فداکاری های این عزیزان از دست رفته دانسته و سوگوار از دست دادن این انسانهای بزرگ تاریخ بشری هستند. اعدام زنده یاد شهرام امیری ،حاکی از شکست بزرگ خامنه ای علیرغم مخارج 200 میلیارد دلاری برای تولید بمب هسته ای و اجبار به خوردن جام زهر اتمی و نرسیدن به انتظاراتی که از امضای توافقات هسته ای داشته،می باشد.

همه دیکتاتورهای بزرگ تاریخ در روز های آخر حیات خود ودر آستانه فروپاشی رژیم مستبد شان،دچار جنون شده با آتش زدنها ،خونریزی ها و نابود کردن ها، می خواهند شکست خویش را جبران می کنند.باید هشدار بود که کینه شتری خامنه ای دامن دانشمندان دیگر هسته ای را نگیرد.



شیوا August 6, 2016 10:51 PM

برای اطلاع خانواده های قربانیان آخوندهای خونخوار و سایر هموطنان!
علت تحویل داده نشدن اجساد این قربانیان به خانواده ها، ربودن اعضای داخلی آنها برای عرضه در بازار خرید و فروش اعضای بدن برای پیوند است، البته نه الزاماً برای بیماران در داخل ایران، بلکه برای عرضه در بازارهای بین المللی

گزارش یا اعتراض به این نظر


فريبرز August 6, 2016 10:54 PM

اين نتيجه خوش رقصى و خوش خدمتى براى سردمداران جمهورى اسلامى است! وقتى تاريخ مصرف كسى به پايان برسد او را از دور خارج مى كنند و هزار و يك بهانه براى حذفش مى تراشند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


GHASEM August 7, 2016 04:23 PM

دانشمندی که به حج عمره میرود باید فاتحه این دانش و دانشمندی را خواند این که چرا وی را کشتند فقط ولایت وقیح مداران میدانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: