آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 1 شهریور ماه 1395 = 22-08 2016

واکنش روحانی به بلبشوی ملوک الطوایفی در ایران

ایسنا: رییس جمهور با بیان اینکه بی قانونی خوب نیست و بی قانونی به نام دین بدتر است گفت: اگر قانون زیر پا رود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مراسم دیدار با جامعه پزشکی کشور صبح امروز که به مناسبت رو ز پزشک و هفته دولت در مرکز همایشهای بین المللی ابوریحان برگزار شد، با اشاره به حاشیه هایی ایجاد شده در مورد برگزاری کنسرت ها در کشور گفت: وزیر ما هم نباید تبعیت کند، هیچ وزیری در برابر هیچ فشاری...فشار زیاده، نباید کوتاه آید و عقب نشینی کند.

رییس جمهور (بدون نام بردن از علم الهدی) گفت: مگر می‌شود بدون ملاحظه کسی دهانش را باز کند و هر لفظ و لغتی را که می‌خواهد به کار ببرد، هر کسی صبح بلند شد و تریبونی پیدا کرد که نمی‌تواند قانونگذاری کند.، بی قانونی خوب نیست، والله خوب نیست و به نام دین بدتر است.




www.youtube.com/watch?v=iYY2hNkNJnQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



یک ایرانی August 23, 2016 02:18 AM

جمهوری اسلامی سالهاست که بصورت ملوک الطوایفی اداره میشود مردم ایران سالهاست که با اقوام خود که برای ژیم کار میکنند قهرند و زندگی جداگانه دارند ولی از همه مهمتر بعد از روی کار آمدن علی خامنه ای به علت نداشتن اقتدار کشور بین اقوام مختلف تقسیم شده و هر شهر به دست امام جمعه شهر افتاده که نماینده علی خامنه ای در آن شهر است و امام جمعه رئیس کل شهر به حساب میآید و امام جمعه شهر هم از قانون هم بالاتر است و هم از سران قوه های مجریه و قضایه و نظامی که در هر شهر مستقر هستند و فرزندان امامان جمعه اکثرا یا در مجلس آخوندی هستند یا در کارهای مدیریت سازمانها و نهادهای مختلف که از بودجه کشور دریافتی های بسیار بالا را دارند مشغول به کار هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: