آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 1 شهریور ماه 1395 = 22-08 2016

مرگ دو معلم خوزستانی در رودخانه کارون

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از غرق شدن دو معلم شهرستان باوی در رودخانه کارون خبر داد.

دکتر شهیار میرخشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حادثه‌ای که ساعت 19:30 روز گذشته (31 مرداد) در پارک ساحلی شوشتر رخ داد، دو نفر در رودخانه کارون در اثر غرق‌شدگی جان خود را از دست دادند.

مجید موحدیان، رییس اداره آموزش و پرورش باوی، نیز با اشاره این حادثه به خبرنگار ایسنا گفت: دو نفر از همکاران ما به نام‌های جلیل محمودی و دکتر رحمان علیمی از معلمان دوره متوسطه اول و دوم، روز گذشته پس از برگزاری جلسه تقدیر از معلمان آموزش و پرورش شهرستان، برگزار شد به همراه خانواده به شوشتر سفر کرده بودند که در حادثه غرق‌شدگی جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به چگونگی حادثه افزود: متاسفانه ابتدا یکی از این دو، به دلیل عدم آشنایی کامل به شنا، دچار غرق‌شدگی شد و پس از آن همکار دیگر برای نجات او به درون آب رفت ولی هر دو جان خود را از دست دادند.

موحدیان ادامه داد: این دو همکار، از معلمان تقدیرشده در روز گذشته بودند. مرحوم محمودی متولد سال 64 و مرحوم علیمی متولد سال 63 بوده‌اند و با احتساب سنوات تحصیلات دانشگاهی، حدود 13 سال سابقه کار داشته‌اند.

رییس آموزش و پرورش باوی عنوان کرد: جسد دکتر علیمی پیدا شده است ولی تلاش برای یافتن جسد آقای محمودی هنوز ادامه دارد.

موحدیان با بیان این‌که همچنان در کنار رودخانه کارون در انتظار هستیم، گفت: در آموزش و پرورش با انجام هماهنگی جهت پیدا کردن جسد، غواصی به محل حادثه اعزام شده اما تا این لحظه تلاش‌ها به نتیجه نرسیده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: