آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 شهریور ماه 1395 = 23-08 2016

نوژه؛ واکنش لاریجانی به اظهارات وزیر دفاع

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لازم است به وزیر دفاع متذکر شوم که درباره مجلس درست حرف نزد و باید ادب حکمرانی را در این مسائل رعایت می‌کرد.

وزیر دفاع چند روز پیش در پاسخ به سوالی درباره اعتراض نمایندگان مجلس و اینکه حضور هواپیماهای روسی در ایران باید در مجلس بررسی شود، گفت: این موضوع ربطی به مجلس ندارد.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی طی سخنانی پیش از آغاز دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به در راس امور بودن مجلس گفت: امام و رهبری بارها بر نقش مجلس تاکید داشتند بنابراین لازم است این موضوع در بیان مطالب نیز در نظر گرفته شود لذا از همه دوستان می‌خواهیم که به این ساختار نظام و درجات آن توجه کافی داشته باشند.

لاریجانی افزود : در روزهای اخیر در مورد پایگاه هوایی همدان مسائل مختلفی بیان شد که باید بگویم ما هیچ پایگاهی به هیچ کشوری ندادیم و حضور هواپیماهای روسی در پایگاه همدان امر موقتی و برای سوخت‌گیری (!!) بوده و به همین دلیل انجام این کار به اجازه از مجلس نیازی نداشت.



اردلان August 23, 2016 08:59 AM

به نظر من وزیر دفاع، نوکر خامنه ای در این باره درست گفته چرا که به جماعتی فقط به فکر تقسیم غنائم در سر سفره عنقلاب اسلامی هستند و اسمشونو هم گذاشتند نماینده مردم برای ورود روسها به پایگاه شاهرخی همدان اجازه لازم نیست لاریجانی برای خودش یک عرعری زده درست مثل این مومونه که مثلا هم زمان یک دسته گرگ وقتی به گله میزنند یک پلنگ هم وارد معرکه بشه بعدش چندتا از گرگها به بقیه خرده بگیرند که چرا شما اجازه به پلنگ دادید تو این ضیافت با ما شریک بشه! نخیر آقا اون تویله ای که شما اسمشو گذاشتید مجلس شورای اسلامی فقط بدرد وحوش میخوره لاریجانیها برند بفکر ساحل خواری،جنگل خواری و به بفکر فروش زمینهای ارازی ملی با کمک داداش صادقشون رئیس قوه آدمکشای رژیم باشند! مردم ایران مجبورند خودشون همه شما رو با روسها یکجا باهم از این آب خاک بندازند بیرون!

گزارش یا اعتراض به این نظر


سام August 23, 2016 10:42 AM

مجلس در ایران همیشه تنبک پای نقاره بوده و صداش شنیده نشده،ولی مجلس در جمهوری اسلامی اصلاً معنی نداره و فقط باعث هزینه اضافی برای دولت بوده و هست اینها هیچکدومشون نماینده واقعی مردم ایران نبودند و نیستند این افراد فقط برای بزک کردن چهره خون آلود رژیم در طویله ای به نام مجلس جمع شدند ،و کاری هم جز رانت خواری و پارتی بازی انجام نمیدند هر کدوم از این افراد بدنبال یک موقعیت برای خود و بستگانشون هستند و هیچ دردی از هیچکدام اقشار جامعه دوا نکردند و نمیکنند ،،مجلسی که گوش شنوایی در برابر اعتراض به حق معلمان،،بازنشستگان،،کارگران ،،دانشجویان و افراد کم درآمد جامعه نداره و با یک حکم حکومتی به لجن کشیده میشه نبودش مقرون به صرفه هست،این هم هست که بنیان این مجلس دست افراد اطلاعاتی هست که سالهاست که در پست های مختلف خیمه زدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: