آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 9 شهریور ماه 1395 = 30-08 2016

ایران؛ فقر و درماندگی کار را به آنجا رسانده!

فروش چشم و مغز استخوان!

در حالیکه این روزها هر ساعت شاهد غارتگری سرداران و وزیران و وکیلان دزد در کشور هستیم و در حالیکه سردار قالیباف «خانه‌های نجومی» را به اطرافیان خود و یک مشت دزد بی شرف طاعی وار هدیه میکند، اکثریت بزرگی از مردم در فقر فرو افتاده دارند آگهی فروش مغز استخوان و چشم و کلیه خود را به حراج میگذارند.

در این میان رهبر حکومت که خود سکان دار همه این فساد هاست بدون توجه به وخامت اوضاع معیشتی و درمانی و... مردم در دژ خود لمیده است و دارد سهم خود از اینهم فساد را دریافت میکند.

تصویر بالا قطره ای از اقیانوس فلاکت مردم است که مشاهده میکنید. مردمی که سهمی از «سفره انقلاب» ندارند، ناچارند برای رفع مشکلات، «مغز استخوان» و «چشم» خود را به فروش بگذارند.

(ارسالی مخاطبان «آمدنیوز» از خ ولیعصر تهران)



اردلان August 30, 2016 05:30 PM

اگه قرار باشه مردم ساکت بنشینند این آشغالکله ها رژیم روز به روز پرروتر وقیحتر میشند برای همین قالیباف وقتی دید دستش توسط یاشار سلطانی این خبرنگار میهن پرست رو شده گفت واگذاری این املاک طبق مقررات عمل شده! خوب پس میشه گفت قتل عام بچه های بیگناه مردم تو زندانهای رژیم، شکنجه زندانیان سیاسی و خانوادهای اونا و غارت ۷۰۰ میلیارد دلار از بانک مرکزی و چپاول ثروت ملی به نفع بیگانگان ویا فرار مغزها و گسترش فقر و اعتیاد در ایران، گم شدن دکلهای نفتی و یا قراردادهای ننگ آور با روسها و چین و ترکیه، آوارگی و دربدری ایرانیان و یا ویرانی میهن عزیزمون ایران پس معلوم شد که همه این اتفاقات قراری بوده بین بیگانگان و این آخوندای نکبت و اشغالگر طبق مقررات انجام شده!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: