آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 6 مهر ماه 1395 = 27-09 2016

ضرب و شتم طلبه منتقد رهبر در زندان + عکس

نگام، حقوق بشر – یک روحانی محبوس در زندان رجایی شهر، به دستور رئیس بند دارالقرآن از سوی مأموران زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

حسین غلامی آذر، روحانی دربند، روز یکشنبه چهارم مهرماه، در پی اعتراض به اهانت رئیس اندرزگاه دو دارالقرآن زندان رجایی‌شهر به وی، از سوی مأموران زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و مجروح شد.

حسین غلامی‌آذر که از اردیبهشت‌ماه سال جاری به زندان رجایی‌شهر تبعید شده است، به دستور دادستان ویژه روحانیت محروم از حق ملاقات با خانواده در این زندان به‌سر می‌برد.

همچنین قضات دادگاه ویژه روحانیت، حسین غلامی‌آذر را به پرونده‌سازی و اتهامات جدید تهدید کرده‌اند و به وی اعلام داشته‌اند که در آینده‌ای نزدیک او را به زندان خوزستان تبعید خواهند کرد.

این زندانی عقیدتی در همین رابطه و با توجه تهدیدهای صورت‌گرفته توسط چندی از قضات دادگاه روحانیت، خواستار تنظیم کیفرخواست علیه مسئولین تهدیدکننده شده است.



Ira September 27, 2016 04:44 PM

امید است مردم ایران
جایگاه روحانیت را حفظ کنند
آخوند علی گدا و دیگر دشمن های
ایران را نابود کنند
آفرین
امیدوارم همگی آزاد و سربلند باشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


GHASEM September 27, 2016 04:46 PM

این عدالت علی گداست که هر کس علیه وی است باید نابود شود خاک بر سر این حکومت کثیفش را حکومت عدل علی نام گذاری کرده خجالت هم نمیکشد ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


مریم September 27, 2016 05:27 PM

"جایگاه روحانیت را حفظ کنند"؟؟! ! !
اولا که اینها روحانی نیستند و آخوند و ملا هستند! کلمه روحانی رو اینها برای بالا بردن جایگاه فرومایه شان خودشون اختراع کردند کردوم روح؟ کدوم روحانیت؟! ثانیا آخوند یعنی یک غده سرطانی بر پیکره ایران و ایرانی! این غده سرطانی لازم است که کنده شود و برای از بین رفتن تمام بقایای آن شیمی درمانی هم بشود! اشتباه نکنید که فکر کنید اخوند خوب وجود دارد مثل این است که بگوئید سرطان خوب هم وجود دارد! اگر اینطور است یکی از همین سرطانهای خوب نصیب شما باد که می گوئید روحانیت باید حفظ شود! یک وظیفه تاریخی بر عهده من و شمای ایرانی است که در این مقطع حساس زندگی میکنیم چه داخل ایران و چه خارج از ایران و آن ریشه کن کردن این موجودیت بی خاصیت پر زیان از خاک عزیزمان ایران است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


مریم September 27, 2016 05:36 PM

این موجودیت بی خاصیت پر ضرر که در کارنامه ۱۰۰ ساله خود جز دروغ عوامفریبی مفت خوری ترویج خرافات و تحقیر کردن مردم در قالب دین و حیف و میل کردن سرمایه های ملی و زد و بند با دزدان بازاری هیچ عملکردی در کارنامه خود نداشته است لازم است که برای همیشه با یک اقدام قاطع اساسی و پیگیر برای همیشه از تاریخ ایران زمین ریشه کن شود! خوشبختانه خمینی جنایتکار و سایر آخوندهای موجود آنقدر از خود نه تنها در ایران بلکه در منطقه خسارت مادی و معنوی باقی گذاشته اند که هیچ دلیلی برای ادامه حیات موجودی به نام آخوند وجود ندارد! فریب آخوندهای مثلا خوب را نخورید! آخوند خوب آخوند مرده است! آخوند خوب آخوندی است که خیانت ۱۰۰ ساله این لباس منحوس را فهمیده و ان را از تن اش بیرون بیاورد و به آتش بکشد! حتی باقی گذاشتن یک سلول سرطانی می تواند توده سرطانی دیگری ایجاد کند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Shirin September 27, 2016 07:55 PM

اخوند خوب و بد نداره اخوند یعنی طاعون

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: