آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 24 آبان ماه 1395 = 14-11 2016

احضار شعله پاکروان (مادر ریحانه) به اداره اطلاعات

خبرگزاری هرانا – روز جاری شعله پاکروان، مادر ریحانه جباری، زندانی اعدام شده که اخیرا در پی برگزاری مراسم سالگرد اعدام فرزند خود بازداشت شده بود به صورت تلفنی به اداره اطلاعات احضار شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز ۲۴ آبان‌ماه ۹۵، شعله پاکروان، مادر ریحانه جباری به صورت تلفنی به اداره اطلاعات احضار و بایستی ساعت ۱۰ صبح فردا در این محل حضور یابد.

شایان ذکر است، مورخ ۲۹ مهرماه سال جاری، ماموران لباس شخصی با پشتیبانی پلیس امنیت و اعمال خشونت، مانع از برگزاری سالگرد اعدام ریحانه جباری بر سر مزارش شده بودند و خانم پاکروان و تنی چند از شرکت کنندگان در این مراسم را به مدت چند ساعت بازداشت کردند.

در این مراسم خانم پاکروان به دادخواهی خون فرزند اعدام شده اش پرداخت. از نکات قابل توجه در این مراسم قرار دادن عکسی بی حجاب از ریحانه بر سر مزارش بود. لباس شخصی ها با خشونت تمام بسیاری از وسایل مهیا شده برای مراسم را شکستند، داربست و صندلی ها را جمع کردند و به جمعیت حاضر گفتند یا بروید یا بازداشت خواهید شد.

ایران پرس نیوز




آرش November 15, 2016 08:57 AM

این مزدوران جمهوری اسلامی واقعا احمقند هنوز نفهمیده اند که فاتحه جمهوری اسلامی در عمل خوانده شده است مزدوران جمهوری اسلامی اگر کمی عقل داشتند به فکر سرنوشت خودشان بعد از این حکومت بودند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: