آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 2 آبان ماه 1395 = 23-10 2016

یک هفته خواهر قالیباف را به داعش بدهید تا بفهمد!

یکی از اعضای شورای شهر تهران در جلسه علنی در اظهارنظری درباره یاشار سلطانی (افشاگر دزدیهای باند قالیباف) گفت که او باید "یک هفته خواهرش دست داعش باشد تا بفهمد."

به گزارش رادیو آلمان، بیش از ۷۰۰ روزنامه‌نگار خواهان آزادی یاشار سلطانی، سردبیر وب‌سایت معماری نیوز، از زندان شدند. این روزنامه‌نگار گزارش سازمان بازرسی کل کشور درباره واگذاری غیرقانونی املاک شهرداری را منتشر کرده بود.

یاشار سلطانی به دلیل انتشار گزارش سازمان بازرسی کل کشور درباره واگذاری غیرقانونی املاک شهرداری به برخی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر از حدود یک ماه پیش در زندان به سر می‌برد.

در این نامه تاکید شده که همگی روزنامه‌نگاران متعهد به "تمامیت ارضی، حیثیتی و اعتقادی ایران" هستند و دفاع از این تمامیت ارضی و اعتقادی را بر گرایشات سیاسی خود اعم از اصولگرا بودن یا اصلاح‌طلب بودن مقدم می‌دانند.

روزنامه‌نگاران همچنین تصریح کرده‌اند که بر "رسالت آگاهی‌بخشی و‌ شفاف‌سازی خود" اصرار دارند. آنها نوشته‌اند: «تلاش برای رفع ابهامات در اجرای قانون را بیش و‌ پیش از آنکه آب ریختن به آسیاب دشمن تلقی کنیم، بستن دست‌های کثیف دشمن در توطئه ایران‌هراسی می‌خوانیم.»

آنان سپس توضیح داده‌اند که دستگیری یاشار سلطانی در راستای انجام همین وظایفش بوده و این روزنامه‌نگار با "اتهامات نادرست" مواجه شده است. نویسندگان نامه به همین دلیل از قوه قضائیه خواسته‌اند که یاشار سلطانی را آزاد کند و "چنانچه اطلاع‌رسانی او پس از بررسی‌های لازم در محاکم حقوقی خلاف واقع تشخیص داده شد، سپس با وی به عنوان نشر اکاذیب و افترا برخورد قضایی صورت پذیرد."

نویسندگان این نامه در پایان نوشته‌اند که آزادی همکارشان این اطمینان را به دیگر خبرنگاران می‌دهد که در راه اطلاع‌رسانی از حمایت "کارگزاران نظام" برخورداند.

یکی از اعضای شورای شهر تهران به نام ابوالفضل قناعتی روز دوشنبه در جلسه علنی شورای شهر تهران در اظهارنظری درباره یاشار سلطانی گفت که او باید "یک هفته خواهرش دست داعش باشد تا بفهمد."

توهین جنسی این عضو شورای شهر در حقیقت در دفاع از یکی از کسانی صورت گرفته که املاک شهرداری بدون گذراندن مراحل قانونی به او واگذار شده است. معصومه آباد یکی از گیرندگان این املاک سال‌ها در عراق اسیر بوده است.

چندی پیش سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای از شهرداری تهران درباره املاکی پرسید که متعلق به شهرداری تهران بوده، ولی بدون در نظر گرفتن موارد قانونی و با تخفیف‌های غیرقانونی و به دستور مستقیم شهردار تهران به مدیران و اعضای شورای شهر و برخی نمایندگان مجلس فروخته شده است.

بر اساس اطلاعات سازمان بازرسی که متعلق به بازه زمانی سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ است، ارزش این املاک بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است. در طول این مدت مدیران شهرداری و شورای شهر و برخی نمایندگان مجلس این امکان را داشته‌اند که این املاک را با تخفیف‌هایی گاه تا ۵۰ درصد و به طور اقساط خریداری کنند.

اکثر این املاک در مناطق شمالی شهر تهران مثل آجودانیه و دربند قرار دارند.

بیش از ۱۵۰ مدیر ارشد در شهرداری تهران، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر تهران و تعدادی از افراد حقیقی و بدون مسئولیت دولتی، در فهرست کسانی هستند که این املاک به آنها واگذار شده است.



جنایات و خشونت اسلامی October 23, 2016 09:14 PM

این خائن فاسد اسلامی عضو شورای شهر بایستی از کار برکنار و به جرم اهانت به زنان ایران، تشویق و ترویج خشونت علیه زنان در جامعه که علیه امنیت ملی ایران است، و همچنین ترویج به زن آزاری و تشویق و ترویج به عمل تجاوز جنسی علیه زنان مورد تعقیب قانونی قرار گرفته و توسط دادستان کشور علیه او اعلام جرم شده و در دادگاه محکوم و مجازات شود تا درس عبرتی بزرگ برای دیگرانی امثال او باشد که هرگز علیه زنان اعمال خشونت بار و ضد انسانی که به خشونت در خانواده و جامعه می انجامد تشویق شوند این حکومت اسلامی مستبد ضد ایرانی، سیاسی شیعه :۱ – بزرگترین خطر علیه اتحاد ملی ایران، ۲– بزرگترین خطر علیه استقلال و حاکمیت ملی ایران، ۳– بزرگترین خطر علیه امنیت ملی ایران، ۴– بزرگترین خطر علیه منافع استراتژیک ملی ایران، ۵- بزرگترین خطر علیه منافع اقتصادی ملی ایران ، ۶– بزرگترین خطر علیه تمامیت ارضی ملی ایران ۷– بزرگترین خطر علیه حقوق و آزادی زنان، اقلیتهای قومی و مذهبی ایران و ۸–بزرگترین خطرعلیه محیط زیست طبیعی ایران ( آب، هوا، خاک، جنگلها، مراتع، دریا، دریاچه ها، رود خانه ها، حیات وحش، ماهیان و گیاهان) است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: