آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 16 آذر ماه 1395 = 06-12 2016

با آمدن "متیس" بیت خامنه ای خانه وحشت میشود

به گزارش شبکه تلویزیونی فاکس بیزینس آمریکا، رالف پیترز، ژنرال بازنشسته اسبق نیروی دریایی ایالات متحده گفته است: اکنون که دونالد ترامپ جیمز متیس را به عنوان وزیر دفاع خود برگزیده، "سواری مجانی" برای رژیم ایران نیز به پایان رسیده است. (فیلم زیر)

وی ضمن انتقاد از سیاست های اوباما در قبال رژیم تهران افزود: جیمز متیس قطعاً سختگیر خواهد بود، او وضعیت خاورمیانه را به خوبی درک میکند. او در عراق و افغانستان خدمت کرده است و بر خلاف آنچه به ناروا به او لقب "سگ دیوانه" داده اند، انسانی بسیار منطقی و محکم است.

وی افزود: متیس اگر لزومی به جنگ نباشد، آن را آغاز نمیکند ولی در شرایطی که مجبور باشیم به جنگ برویم، او میخواهد آمریکا پیروز شود. رهبر حکومت ایران باید در دلش هراس بسیار زیادی داشته باشد چرا که سواری مجانی برایشان به پایان رسیده است.

رالف پیترز در واکنش به تهدید خامنه ای به اقدام مقابل به دلیل تمدید 10 ساله تحریمها، به رژیم تهران گفت: پس معطل چه هستید! در دولت ترامپ به مقابله با حکومت ایران در عراق، سوریه، یمن و خلیج فارس خواهیم پرداخت، دیگر کسی جرأت گروگانگیری و تحقیر سربازان ما را نخواهد داشت و جمع این موضوعات به نحوی بیت رهبری را منزجر خواهد کرد که به دست خودشان توافق هسته ای را برهم خواهند زد.


نخستین اظهارنظر رئیس جدید پنتاگون

خبرگزاری میزان- وزیر پیشنهادی دونالد ترامپ برای تصدی پست وزارت دفاع آمریکا در تازه ترین اظهارات خود از حکومت ایران به عنوان اصلی ترین عامل ایجاد بی ثباتی در منطقه یاد کرده است.

«جروزالم پست» در گزارشی نوشت: «جیمز ماتیس» وزیر پیشنهادی دونالد ترامپ برای تصدی پست وزارت دفاع آمریکا در تازه ترین اظهارات خود درباره مهمترین نگرانی‌های‌اش مدعی شده است که سه نیروی عمده مانع اصلی ایجاد ثبات در منطقه خاورمیانه هستند: ایران، ایران، ایران.

به نوشته جروزالم پست "ماتیس" نگرانی خود را از اقدامات سپاه پاسداران در منطقه این‌گونه توصیف می کند: هر روز صبح که از خواب بیدار می شوم مهمترین دغدغه من چگونگی برخورد با اقدامات حکومت ایران در خاورمیانه است.




www.youtube.com/watch?v=Ht-De8MHjLk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



arzhang December 4, 2016 12:15 PM

هیجکس مثل ایرانیان این آخوندا قبرستانی را که آمدن سر کار بهتر نمیشناسه که چه شیطان فتنه گر وعامل بی ثباتی در منطقه و دنیا هستند منتها بخاطر ذات حیوانی و داعشی بودن این آخوندا که انقدر ترسناک وخطرناک هستند ایرانی جرات گفتن این را نداره ولی وزیر پیشنهادی دونالد ترامپ جرات گفتن این حرف داره چون صاحب هزاران بمب اتم هست که اعتقاد داره باید ازین اسلحه استفاده کرد برای ضد دشمنهای آمریکا مثل آخوندا ایران یا گروه تروریستی القاعده که یکجانبه اعلام جنگ کردن بر ضد آمریکا و به خودشان حق میدند در کشتن و نابود کردن کشورآمریکا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Akbar December 4, 2016 01:00 PM

آخوندا
موقع آتیش زدن پرچم آمریکا هست ؟
یا نیست ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


غلام December 4, 2016 10:48 PM

خدا كنه بمب اتم بندازند رو سرمون از اين زندگي نكبتي تو ايران راحت بشيم

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa December 6, 2016 03:04 PM

درود بر جیمس ماتیس دقیقا درست گفته بزرگترین دغدغه اش حکومت ایران باعربده کشی هاشون واقعا معطل چی هستید؟ سواری مجانی مثل اوباما به حکومت ملائی نمیدهند بدست خودشان توافق هسته ای بهم میخورد
ملت ایران و عاشقان ایران خواهان سرنگونی حکومت دیکتاتوری ملائی هستند اقای ترامپ و ژنرال جیمزماتیس مرسی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush December 6, 2016 03:50 PM

روزی باشد که با هر توییت پرزیدنت ترامپ، آقا خود را کثیف خواهد کرد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


شاهرخ December 6, 2016 09:32 PM

آخوند نابود خواهد شد و آویزان و ایران اباد خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: