آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 20 آذر ماه 1395 = 10-12 2016

نخستین واکنش سرکردگان سپاه به اظهارات ترامپ

معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: کسانی که خواستار غرق کردن قایق‌های سپاه در خلیج فارس هستند، فاقد شعور نظامی هستند.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگویی در واکنش به این رجزخوانی‌ها و تهدیدات پوشالی جمعی از سیاستمداران آمریکا، گفت: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری بر منطقه خلیج فارس اشراف و احاطه دارند.

وی تأکید کرد: شرایط نظامی و امنیتی امروز خلیج فارس به گونه‌ای است که نیروها و امکانات دشمن کاملاً در تیررس نظامیان ما قرار دارند.

سردار جزایری هشدار داد: چنانچه جنگ‌طلبان آمریکایی و اذناب آنها اقدامی ناپخته و غیرحرفه‌ای انجام دهند، حتماً با واکنش تند رزمندگان اسلام روبرو خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح در زمینه دفاع و امنیت با کسی شوخی ندارد و هر اقدامی را که بخواهد امنیت کشور را دچار مخاطره کند، قاطعانه پاسخ خواهد داد.



Dariush December 10, 2016 02:12 PM

در یک طرف سگ دیوانه متیس، در طرف دیگر پاسدار شپشو، (بقول آمریکاییها) اگر قماری در کار باشد من پول خود را بر روی سگ آمریکایی قرار میدهم؛ قربونت برم جنرال متیس گربه را دم حجله کشته و چند تا از این پاسدارها را برای خنده با قایق‌هایشان در مقابل بزرگ عمامه دران "اول آتش کشیده و بعد منفجر کن!" جنرال جون لطفا فیلم هم بگیر که ما هم تماشا کرده شاد شویم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر December 10, 2016 06:57 PM

پاسدارها واقعا ترسیده اند حتی همین کلمه ها که از دهان این مفنگی بیرون میاد لبریز از ترس و بی اعتمادی به خودشون هست و گمان می کنم زمانی که جمهوری اسلامی از هر حرکت خودش مثل بید روزها و شبها رو به لرزیدن سپری کنه فرا رسیده

گزارش یا اعتراض به این نظر


giti December 10, 2016 07:00 PM

دفاع و امنیت از کی، از مردم یا از خودتان مردم که برای شما حکم پشگل را دارند در ضمن در مورد شوخی که گفتید مگر شماها اصلان شوخی هم بلدید یا سرتون میشه اصلآ در ایران امنیتی نیست که سپاه بخواهد ازش دفاع کنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


شيدا December 10, 2016 07:43 PM

تا زماني كه ايران پشت روسيه قايم شده امريكا هركز ريسك نخواهد كرد به ايران حمله كنه مگر اينكه ژنرال ترامپ با روسيه سر ايران معامله بكنند انوقت هست كه بايد فاتحه آخوندها و پاسدارها رو خوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى December 10, 2016 11:54 PM

از اين هارت و پورت ها رژيم صدام هم ميكرد ولى او و ابا و انصارش الان كجا هستند؟ بزودى ضحاك و شماها نيز به او ملحق خواهيد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: