آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 21 آذر ماه 1395 = 11-12 2016

ایران؛ واکنش احتمالی ترامپ به قرارداد بوئینگ

قرارداد معاملۀ ٨٠ هواپیمای بوئینگ در تهران میان نمایندگان بوئینگ و شرکت هواپیمایی ایران‌ایر امضا شد. این قرارداد در حالی به امضا می‌رسد که کنگرۀ آمریکا تحریم‌های ایران را برای ده سال تمدید کرده است. تصویب قطعی تحریم‌ها در انتظار امضای باراک اوباما است.

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» در واکنش به این خبر در گزارشی نوشت: توافق بوئینگ با حکومت ایران در حالی صورت می‌گیرد که به نظر می‌رسد دولت جدید «دونالد ترامپ» رویکرد خصمانه‌تری را در قبال تهران پیش گیرد.

این منبع نوشت: ترامپ احتمالا قرارداد بوئینگ با ایران را مورد حمله قرار می‌دهد و با آن مخالفت می کند.

برخی سناتورهای آمریکايی پیش تر هشدار داده بودند که حکومت ایران از این هواپیماها برای انتقال سلاح به سوریه و لبنان استفاده خواهد کرد.



زهرا December 11, 2016 05:59 PM

درود
برای شما بعنوان روزنامه نگار باید گریست که تا این مرحله از سیاست و جهانی که در ان زندگی میکنید بدور هستید و تازه ادعایی روزنامه نگاری نیز دارید
شما از مسائل پشت پرده سیاست کثیف امریکا و اخوندها بسیار بدور هستید که اینگونه به ارزیابی خبر بالا نشسته اید واقعا متاسفم و تا مدعیان ازادی ! اینگونه اند باید که در ایران نیز شاهد حکومت اخوندها و در امریکای در حال شکست امپراتوری نیز شاهد امدن ترامپ دیوانه باشیم لطفا با ایمان به اینکه دانستن حق مردم است این نظر من را منعکس کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: