آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 22 دی ماه 1395 = 11-01 2017

اظهارات مهم وزیر خارجه ترامپ در باره ایران

وزیر خارجه پیشنهادی ترامپ امروز در برابر سناتورهای آمریکایی و در بخشی از اظهارات خود گفته: حکومت ایران خطرساز است.

به گزارش ایسنا، رکس تیلرسون وزیر خارجه پیشنهادی ترامپ، روز چهارشنبه با حضور در کمیته روابط خارجی سنا به شفاف‌سازی‌ سیاست‌های خود به عنوان وزیر خارجه آتی دولت ترامپ در صورت تایید در سنا پرداخت.

او در بخشی از سخنان خود در مورد ایران با طرح این موضوع که رژیم ایران یک تهدید جدی برای جهان است و خطر ایجاد می‌کند، گفت: شرایط درباره حکومت ایران مناسب نیست و آن‌ها به وعده‌هایی که می‌دهند عمل نمی‌کنند.

تیلرسون در بخش دیگری از اظهاراتش گفت که اولویت‌هایی در خاورمیانه وجود دارند که بایستی مورد توجه قرار بگیرند. شکست داعش به ما این امکان را خواهد داد که توجه‌ مان را بر روی سایر عناصر اسلام افراطی مانند اخوان المسلیمین و برخی عناصر خاص داخل ایران متمرکز کنیم.

وی افزود: در رابطه با حکومت ایران نمی‌توانیم این وضعیت را ادامه بدهیم.

نامزد پیشنهادی ترامپ برای وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سؤالات سناتور‌ها درباره سوریه نیز گفت: کنار رفتن بشار اسد الزامی است و باید برای دوره پسا اسد تصمیم بگیریم.



یعقوب January 12, 2017 09:47 PM

این ها همه اش جنگ زرگری هست۰ رژیم ایران از خودشون هست، با این کار ها بچه گول میزنن تا وقت بیشتر بخرند۰ اگر امام زمان پیداش شد، آمریکا هم میایید به جنگ ایران۰ وعده سر خرمن که دادند مردم مینشینند تا آنها بیایند، همیشه فردا میایند۰۰۰۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: