آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 12 بهمن ماه 1395 = 31-01 2017

فرمان مهاجرتی ترامپ؛ دهن کجی پوتین به رهبر

کمیته ملی ضد تروریسم روسیه امروز در مورد تصمیم اخیر دونالد ترامپ برای ممنوعیت مهاجرت از 7 کشور مسلمان به آمریکا، بیان کرده است که روسیه از همه اقدام‌ها سازنده در راستای مبارزه با تروریسم حمایت میکند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، آندره پرژدومسکی در این باره به خبرنگاران گفته است: ما از همه اقدام‌های سازنده در این راستا حمایت و استقبال میکنیم. روسیه حمایت همه جانبه ای از همه معیارهای تعیین شده برای مبارزه با تروریسم خواهد داشت.

وی همچنین بیان کرده است که سرویس های ویژه روسیه و نهادهای قانونی و قضایی این کشور بر روی توسعه همکاری‌های حوزه مبارزه با تروریسم با آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ حساب باز کرده و امیدوار هستند.

پرژدومسکی همچنین بیان کرده است: ما همواره برای یک همکاری جامع، اساسی و مبتنی بر منافع دو‌طرفه در مبارزه با تروریسم با آمریکا تأکید کرده و خواهان آن بوده ایم و در آینده نیز همواره بر این موضوع تأکید خواهیم داشت. این یک گزینه اصولی است که ما به آن پایبند خواهیم بود و با امید فراوان به اینکه این مساله از سرعت بیشتری برخودار شود، از همکاری در این حوزه خرسند خواهیم بود.



arzhang January 31, 2017 04:47 PM

سال گذشته بعد از بمباران کشور سوریه بوسیله روسها که باعث فرار میلیون سوری به اروپا شد یک خانواده سوری با زن وبچه رفتن روسیه برای پناهندگی که با خشم پوتین روبرو شدن و جابجا انها را تبعید کرد به اوردگاه سیبری تا درسی بشود برای بقیه مهاجران سوری که وارد روسیه نشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: