آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 16 بهمن ماه 1395 = 04-02 2017

واکنش سرکرده هوافضای سپاه به تهدیدات آمریکا

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تأکید بر اینکه امروز استخوان بندی تحریم‌های حوزه پدافندی خرد شده است گفت: در صورتی که دشمن دست از پا خطا کند موشکهای ما غرش کنان بر سر آنها فرود می آیند.

به گزارش میزان، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده در حاشیه برگزاری مرحله اصلی رزمایش "مدافعان حریم ولایت" با اشاره به ویژگیهای این رزمایش پدافندی اظهار کرد:رزمایش فرماندهی پدافند نیروی هوافضا پس از انجام موفقیت آمیز مراحل مقدماتی امروز وارد مرحله ی اصلی شد.

وی با تأکید بر اینکه روند تقویت قدرت ما بیش از 37 سال است که تداوم دارد، گفت: ما بر قدرت لایزال الهی تکیه داریم در حالی که آمریکایی‌ها اتکا به تجهیزات و قدرت مادی دارند و در این شرایط هر اتفاقی رقم بخورد به طور قطع ما پیروز میدان خواهیم بود.



Babak February 4, 2017 04:30 PM

گویا آخوند ها و سردار هاشون ، هنوز از جنگهای دوران قاجار با روسیه با قراردادهای ننگین ترکمن چای و گلستان چیزی نشنیدند که میخواهند باز هم ایران را پاره پاره کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid February 4, 2017 06:11 PM

همیشه رزمایش را در خلیج فارس انجام میدادند اما ایندفه تصمیم گرفتن رزمایش را در کویر اجرا کنند تا خدای نکرده خدای نکرده یکی از ترقه هاشون اشتباهی به طرف دشمن نره که بعد به غلط کردن بیفتند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان February 4, 2017 06:48 PM

فاشیسم اسلامی و سردمداران قداره بندان سپاه ولی وقیح می پندارن با رجز خواندن به شیوه اوباشان میتوانند جهان را از کوره بدر ببرند سوال ! کدامین فن آوری ؟ شما که توان لحیم کردن یک ابریق را ندارید چگونه ادعا میکنید که ابزار جنگ الکترونیک مدرن را تولید میکنید حتما در دستگاههایتان از پروسسورهای مارک الامه مجلسی استفاده میکنید بله در اسلام وقتی خر بتواند پرواز کند ! موشک که جای خود دارد امید وارم امریکا جریان را جدی بگیرد و حمله کند ! آنگاه خواهیم دید توانمندی دانشمندان اسلامی در جنگ الکترونیکی تا چه حد است فقط قبل از شروع جنگ کشهای پاچه تنبانتان را لطفا فراموش نکنید که جنگ الکترونیکی را تبدیل به جنگ بیولوژیکی و میکروبی نکنید !

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى February 4, 2017 10:04 PM

هارت و پورت هاى الكى

گزارش یا اعتراض به این نظر


kharchang February 5, 2017 01:45 AM

پای منقل این آیات بهت وحی شد ؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: