آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 28 بهمن ماه 1395 = 16-02 2017

فیلم؛ فارسی صحبت کردن مشاور احتمالی ترامپ

ژنرال بازنشسته رابرت هاروارد سال‌ها در ایران زندگی کرده و کاملا به زبان فارسی مسلط است. (فیلم زیر). پدر هاروارد مشاور ارتش شاهنشاهی ایران بوده است.

پس از استعفای مایکل فلین، مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ به دلیل ارتباط گرفتن با سفیر روسیه در آمریکا، حالا رئیس‌جمهوری جدید آمریکا به فردی پیشنهاد جایگزینی فلین را داده که کاملا به زبان فارسی مسلط است.

به گزارش آفتاب‌نیوز، بسیاری از رسانه‌های آمریکایی و منابع مطلع امنیتی گفته‌اند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری جدید آمریکا، به رابرت هاروارد، ژنرال بازنشسته ارتش این کشور، پیشنهاد داده است سمت مشاور امنیت ملی آمریکا را برعهده بگیرد.

پس از استعفای فلین افراد مختلفی به عنوان جانشین او مطرح شدند؛ اما واشنگتن اگزمینر نوشته است دونالد ترامپ اصلی‌ترین پیشنهاد برای جانشینی را به رابرت هاروارد داده است.

رابرت هاروارد سابقا معاون فرمانداری ستاد مرکزی ارتش ایالات متحده بوده است. وی همچنین در دوران ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش عضو شورای امنیت ملی بوده و همچنین در عراق و افغانستان جنگیده است.

پس از استعفای فلین، نام هاروارد به همراه دیوید پترائوس و کیث کلاگ به عنوان اصلی‌ترین نامزدهای تصدی پست مشاور امنیت ملی مطرح بوده‌اند؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که جدی‌ترین پیشنهاد به هاروارد داده شده است.

نکته جالب برای ایرانی‌ها این است که وی سال‌ها در ایران زندگی کرده و در مدرسه آمریکایی‌های تهران در سال 1974 درس خوانده و در دوره دبیرستان از آنجا فارغ‌التحصیل شده است.

پدر هاروارد مشاور ارتش شاهنشاهی ایران بوده و سال‌ها در ایران زندگی کرده است؛ به همین دلیل رابرت هاروارد نیز سال‌ها در تهران زندگی کرده و کاملا به زبان فارسی مسلط است. (فیلم زیر)


استعفای فلین به ضرر رژیم تهران است

سایت "دیپلماسی ایرانی" در تهران به نقل از یک کارشناس امور بین الملل نوشت: کناره‌گیری مایکل فلین – به بهانه نزدیکی با روسیه – نشان می‌دهد که تا چه میزان عواطف و تحلیل‌های «ضد روسی» در ساختار سیاسی آمریکا غالب است و تا چه حد گشایش سیاسی میان مسکو و واشنگتن با موانع ساختاری روبه رو خواهد.

وی افزود: این نکته الزاماً به نفع جمهوری اسلامی نیست، چرا که اگر فضا مساعد بود – و مایکل فلین با مسکو همدلی داشت – روسیه می توانست در تعدیل رویکرد دولت ترامپ به تهران نقش مهمی ایفا کند. در نتیجه، این که کناره گیری مایکل فلین در یک تحلیل کُلی تر به نفع جمهوری اسلامی تمام خواهد شد یا خیر، بسته به این دارد که جانشین او چه کسی باشد. اگر جانشین او یک چهره دیگر ضد حکومت ایران باشد که با مسکو هم ارتباطی و همسویی ندارد، چه بسا ضرر کرده باشیم.




www.youtube.com/watch?v=2mfhkC7oUjo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردشیر February 16, 2017 03:50 PM

دم ایشون گرم واقعا بسیار هم زیبا اینطوری هم ایشون بهتر خواهند تونست از گفته های در لفافه ی رژیم و سران فاسدش بدون کمک مترجم و مفسر بهتر سردربیارند و از اطلاعات ناقص که ممکنه عوامل نفوذی و نایاکی بهشون بدن در امان بمونند

گزارش یا اعتراض به این نظر


amir February 16, 2017 03:53 PM

Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: