آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 24 خرداد ماه 1396 = 14-06 2017

توئیت تند پسر ترامپ علیه جان کری+عکس

پسر رئیس‌جمهوری آمریکا نسبت به اظهارات وزیر خارجه سابق این کشور در نشست اسلو درباره رژیم ایران واکنش نشان داد. (عکس زیر)

به گزارش تسنیم، دونالد جونیور ترامپ، پسر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به دیدار جان کری، وزیر خارجه سابق آمریکا در دولت باراک اوباما با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه جمهوری اسلامی در اجلاس اسلو در پیامی توئیتری نوشت: تصور می‌کنم او هنوز دارد برای ایران می‌جنگد. جعبه‌های پول دفعه پیش کافی نبود؟

جان کری هفته گذشته گفته بود: اِعمال تحریم‌های جدید علیه حکومت ایران می‌تواند خطرناک باشد.


آیا برجام دیگری در راه است؟

کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز پنجشنبه گذشته طرحی را تصویب کرد که در صورت تصویب در سنا و ابلاغ از سوي ترامپ، تحریم های جدیدی علیه رژیم ایران در پی خواهد داشت. این طرح با ۱۸ رأی مثبت در برابر ۳ رأی منفی تصویب شد و مورد حمايت هر دو حزب بود.

سایت حکومتی الف نوشت: اين طرح اگر چه در مراحل ابتدايي به سر مي برد اما بدليل حمايت هر دو حزب و سياست خصمانه ترامپ، احتمال اينكه به قانون لازم الاجرا تبديل شود بسيار بالا مي باشد.

این منبع نوشت: بايد گفت دولت آمریکا می کوشد تا با اعمال تحريم هاي جديد و افزايش فشارها، تهران را وادار به عقب نشيني و برجام هاي ديگري را تحميل نمايد.

در همین رابطه پاسدار ذوالقدر رئیس ستاد تشکل موسوم به جمنا نسبت به تحولات منطقه و تحمیل برجام های دیگر هشدار داد و گفت: با توجه به تحرکات منطقه‌ ای آمریکا بعید نیست در روزهای آتی دولت روحانی مسأله برجام منطقه‌ ای را مطرح کند.

وی گفت: برجام فقط محدود در مسأله هسته‌ ای نبود و مجموعه‌ ای از برجام‌های دیگر را نیز شامل می‌ شد. تحرکات منطقه‌ ای کنونی آمریکا نیز بر این مبناست و بعید نیست دولت روحانی در روزهای آینده این برجام را مطرح کند.

وی افزود: برجام سوم هم برای موضوعات حقوق‌بشر است تا هنجارهای غربی را بپذیریم.

ایران پرس نیوز




اردلان June 14, 2017 12:09 PM

بنظر من پسر آقای ترامپ پیش از آنکه به جان کری بتازد باید به پدر خورده میگرفت که چرا پس از ۳ الی ۴ ساعت حمله اخیر موشکی کارساز نیروی دریایی آمریکا به مواضع اسد در سوریه چرا فورا پس از انجام این حملات دستور قطع آن از سوی ترامپ صادر میشود! حال شما حساب کنید چنانچه این حملات ادامه پیدا میکرد شاید اکنون در نشست اسلو بجای جواد ظریف نماینده آدمکشان رژیم اسلامی کسی دیگر بعنوان وزیر خارجه قانونی، جدید، مردمی و موقت ایران با نمایندگان قانونی آمریکا به مذاکره می پرداختند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: