آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 27 اسفند ماه 1395 = 17-03 2017

دو تروریست بحرینی مقیم ایران در لیست سیاه

خبرگزاری فارس: وزارت خارجه آمریکا امروز جمعه در بیانیه‌ای که برای اعلام قرار گرفتن نام دو شهروند بحرینی مقیم ایران در فهرست سیاه خود صادر کرده به تکرار اتهامات بی‌اساس قبلی علیه جمهوری اسلامی پرداخته است.

این بیانیه با متهم کردن جمهوری اسلامی به «حمایت از تروریسم» نوشته است واشنگتن کماکان با دولت بحرین برای مقابله با «تهدیدهای ایران» همکاری خواهد کرد.


به‌ هم‌ ریختگی دنیای استکبار از نتایج انقلاب اسلامی است

فرماندۀ سپاه پاسداران در دیدار با جمعی از روحانیان حوزۀ علمیه قم خواستار پیشروی انقلاب اسلامی در دنیا شد و گفت : همۀ مسئولان نظام باید خود را با پیشروندگی شتابان انقلاب اسلامی در دنیا هماهنگ کنند.

سرلشگر جعفری گفت: جوانان بسیجی و پاسدار شور و هیجان بسیاری برای پیشبرد و تحقق این هدف دارند و درخواست های مکرر آنان برای نقش آفرینی در کنار مدافعان حرم یعنی برای شرکت در جنگ های داخلی سوریه، عراق، یمن و ... نشانۀ این واقعیت است.

فرماندۀ سپاه پاسداران اظهار داشت که توقف در این مسیر یعنی چشم پوشی از صدور انقلاب اسلامی در جهان موجب خسارت به اسلام می شود.

فرمانده سپاه با بیان اینکه انقلاب را باید در بعد داخلی و خارجی نگاه و تحلیل کنیم، گفت: در بعد خارجی بیداری انقلاب و جبهه مقاومت انقلاب نمایان بوده و این به‌ هم ریختگی در دنیای استکبار بدون تردید از اثرات انقلاب اسلامی بوده است.



arzhang March 15, 2017 02:59 PM

رژیم آخوندی در ایران برای آوازه وشهرت اسلام نوع آخوندی (طالبان داعش القاعده حزب اله حماس) معروف به اسلام تروریستی و خودگشی انتحاری نه اسلام شاهی که معروف هست به اسلام صلح و عدالت تا به امروز بیش از ۴۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار پول مردم ایران خرج کرده که اگر ننه من نصف این پول خرج میکرد دین ایشان خیلی معروفتر از اسلام آخوندی که این روزها در دنیا مد هست میشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: