آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 1 فروردین ماه 1396 = 21-03 2017

انتخابات؛ دزدان تازه نفس دارند می‌ آیند!

دزدان تازه نفس دارند می‌آیند تا زمینه ساز اختلاس‌های میلیاردی جدید باشند

ایرنا: در دومین روز ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراها داماد محمود احمدی‌نژاد برای ثبت‌نام در فرمانداری تهران حاضر شد.

مهدی خورشیدی‌آزاد پسر احمد خورشیدی آزاد و تنها داماد محمود احمدی‌نژاد هم تصمیم به کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گرفته است که با حضور در ساختمان میرعماد فرمانداری تهران درخواست کاندیداتوری خود را ثبت کرد.

روز گذشته نیز احمدی نژاد پدر همسر وی در پیام نوروزی ویدیویی بقایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 را کنار خود نشاند.

محمود احمدی‌نژاد با وجود اینکه پیش از این در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که در انتخابات از هیچ شخص یا گروهی حمایت نخواهد کرد در بیانیه جدید خود از کاندیداتوری حمید بقایی حمایت کرد.



Mahtab March 21, 2017 02:28 PM

این دیوانه که گفته بود از هیچ کسی حمایت نمیکنه نه دیده خوب منبع دزدی و درآمدی براش داره دامادش رو هم آورده خاک بر سر ایران و ایرانی که این مردک دیوانه عمله اشغال که ساله ۸۸ و قبلش دست نشانده اون علی گدا دزد و پاسداران تحمیل شد به ایران و ایرانی و مملکت رو به گند کشید و آبروی ایرانی را در دنیا برده و باز خجالت نمیکشه نوچهاشو داره راهی میکنه یعنی مردم ما و کشورمون لیاقاتمون اینه ای از ماست که بر ماست

گزارش یا اعتراض به این نظر


أسد March 21, 2017 04:24 PM

رو كه نيست ، سنگ پاي فزوين از رو رفت و اين جماعت از رو نميرند ! ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: