آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 فروردین ماه 1396 = 26-03 2017

آقازاده‌ ها لیست انتخاباتی می‌ دهند؟

الف: پدرها در حال بازنشستگی هستند و حالا فرزندان خود را برای حضور در عرصه های مدیریتی آماده می‌کنند و امیدوارند اعتبار پدر برایشان رای ساز شود. این روزها آقازاده ها حسابی سرشان شلوغ است! در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی برخی فرزندان مسئولین یا به اصطلاح «آقازاده‌ها» در انتخابات توانستند پیروز شوند و حالا همین تجربه موفق برای باقی آقازاده ها انگیزه ایجاد کرده تا با حضور در انتخابات شورای شهر تهران بتوانند از عنوان آقازادگی به وکیل و نماینده شهر ارتقا پیدا کنند. فاطمه حسینی دختر صفدرحسینی توانست در لیست تهران حضور پیدا کرده و از این طریق راهی مجلس شود. از شهرستان لامرد نیز سیدمحسن علوی فرزند وزیر اطلاعات (سیدمحمود علوی) توانست رقبای خود را شکست دهد و به بهارستان برسد. سیده فاطمه ذوالقدر نیز که پدرش سالها نماینده مجلس بوده، توانست نمایندگی مردم تهران را به دست آورد. حالا آقازاده ها این روزها بجای استفاده از تعطیلات عید و عیددیدنی؛ راهی فرمانداری تهران و دیگر شهرها می شوند تا برای حضور در انتخابات شورای شهر ثبت نام کنند.




آرش - صبحی March 26, 2017 06:03 PM

برای هزارمین بارباید متوجه این واقعیت تلخ تاریخی بشویم، وباید شده باشیم که انتخابات درگستره جمهوری اسلامی یک خیمه شب بازی بین خودیهای نظام ولایت فقیه است که در فواصل مختلف سفره انقلاب خودشان را بیم خودیها تقسیم میکنند تا چه زمانی باید یک ملت با پروپاکاندای یک حکومت حیله گروشیاد وغارتگر به بازی گرفته شود؟ ما ملت تل کی میخواهیم عروسکهای خیمه شبازی ملایان باشیم؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak March 26, 2017 11:32 PM

تا زمانی ک اسلام بر ایران سلطه میکنه دروازه های پیشرفت بسته خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Koroush March 27, 2017 01:26 AM

يكى از اين اقازاده هاىی كه خود را براى انتصابات رييس جمهورى كانديدا كرده مهدى خزعلى است چندى پيش كه اطلاعات سپاه همه جا پخش كرده بود كه خزعلى دستگير شده عرض كردم اين يك نمايش مسخره تكرارى است و زمان دلقك بازى انتصابات، زمان انتصابات ميايد امت هميشه در صحنه را تشويق ميكند كه به فلان کس راى دهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


akbar March 27, 2017 02:30 PM

آقای kourosh
با سلام
من هم این را شنیده ام ولی هر چی اینترنت را ورق زدم خبری پیدا نکردم
اگر درست باشد باید به بلاهت خودم اذعان کنم که فکر میکردم شاید آدم حسابی است
هر چند بعید است بچه آخوند آدم حسابی باشد
با تشکر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: