آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 13 اردیبهشت ماه 1396 = 03-05 2017

وقوع زلزله و ۳۷ پس لرزه در خراسان رضوی

بامداد چهارشنبه زلزله‌ای به شدت ۵/۳ ریشتر در عمق هفت کیلومتری، سفید سنگ استان خراسان رضوی را لرزاند. دو زلزله دیگر نیز در ساعات آغازین صبح روی دادند. اولین زمین‌لرزه در مشهد نیز احساس شد.

به گزارش رادیو آلمان، ساعت ۱:۲۴دقیقه بامداد چهارشنبه (۱۳ اردیبهشت/ ۳ مه)، زمین‌لرزه‌ای با شدت ۵/۳ ریشتر خراسان رضوی را لرزاند. دو زلزله دیگر نیز در ساعت ۷:۵۶ دقیقه و ۸:۰۲ دقیقه (به وقت محلی) منطقه سنگ سفید و نصرآباد را تکان دادند. از تلفات و خسارات احتمالی این زلزله‌ها گزارشی منتشر نشده است.

منطقه سنگ سفید در ۱۰۰ کیلومتری شمال شرقی مشهد واقع شده است.

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات ایران اعلام کرده که ۱۲ تیم ارزیاب هلال احمر به منطقه اعزام شده‌اند. ایسنا به نقل از سلیمی می‌نویسد: «شهرستان‌های فریمان، سرخس، تربت جام و مشهد از این زلزله متاثر بوده‌اند.»

رئیس سازمان امداد و نجات گفته که تا ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه، در ارزیابی ۳۵ روستا، گزارشی مبنی بر خسارات جانی و مالی ارائه نشده است.

خبرگزاری ایسنا نوشت تا ساعت ۹ صبح چهارشنبه (به وقت محلی)، ۳۷ پس‌لرزه در خراسان رضوی توسط موسسه ژئوفیزیک ثبت شده است.



یک ایرانی May 3, 2017 05:54 AM

من نمیفهمم که چرا دوباره زلزله به مشهد برگشته چون در سالهای گذشته احمد علم الهدی گناه زلزله در مشهد را به گردن کنسرتهای موسیقی و بی حجابی زنان میگذاشت ولی اکنون که علم الهدی جلوی موسیقی، کنسرت، میهمانیهای مخلوط، سینما، و بی حجابی را گرفته پس چرا دوباره ما شاهد زلزله در مشهد هستیم من که شخصا در آن زمان گفتم که ما برای جلوگیری از زلزله بهتر است احمد علم الهدی را از مشهد بیرون کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا May 3, 2017 06:45 AM

حتما بخاطر فتوای رهبره گفته بود تولید مثل زیاد کنید بیخبر از اینکه ایران یه کشور زلزله خیزه و مردم رو مین هستن حالا حساب کن هر بسیجی هر شب چند ژول انرزی لرزشی به زمین وارده میکنه ! ! خب اینو زبدر تعداد بسسیجیها بکن میبینی میشه اندازه قدرت چند تا بمب اتم شنیده شده یارانه کاندوم قطع کردن دادن به شیرموز تازه خروج ارز از کشور واسه وارد کردن موز و نارگیل چینی سرطلانزا بماند! !
اخه ادم ایران همینجوریش کمبود اب داره وای به روزی که ۱۰ میلیون دیگه به این کشور کویری و مدیریت گندش اضافه بشه! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab May 3, 2017 02:27 PM

درود
اگر زلزله که میشود به دلیل گناه باشد حتما حکومت گناهی کرده است چون همین آخوندا همیشه میگفتند از کارها و معصیت حکومت است که غضب خدا را در پیش دارد مگر یک انسانه معمولی چقدر میتواند گناه کار باشد همه مردم ایران به اندازه پشیزی در مقابل با حکومت معصیت نکرده اند این مردم هستند که به جان مردم ایران وبی گناهانه سوریه یمن وهزاران بی عدالتی دیگر را انجام میدهند ؟ یا حکومتی که قدرت در دستانش است اگر فرض بر غضب خدا باشد برای زلزله و توفان یا ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان May 3, 2017 05:12 PM

بنظر من دوستان شما همگی در اشتباه هستید! وقوع زلزله مربوط به وقتی بوده که علم الهدا هنوز به بی حجابی و اجرای کنسرت به همراه عرق خوری در مشهد اعتراض نکرده بوده یعنی بعد از اعتراض گزارش علم الهدا در دبیرخانه امام رضا با کار شکنی و وجود فساد اداری قلمانها و فرشتکان اشتباها با چند شماره پس و پیش ثبت شده بود به همین خاطر با اصلاح کد رهگیری نامه فوق تازه ۳ روز پیش به دفتر امام رسیده بود که پس از آن زلزله صورت گرفت! البته با توجه به گفته های علم الهدا وقوع این زلزله ثابت کرد که اکثریت زنان مشهد حاضر نبوده و نیستند حجاب اسلامی را رعایت کنند و از سویی اکثریت جوانان پس از عرق خوری به کنسرت میروند به گفته یکی از دوستان ما چنانچه این روند در مشهد ادامه داشته باشد احتمال وقوع گردباد و یا سیلهای مهیب نیز به همراه زلزله های تا ۹ ریشتر هم میرود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: