آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 19 اردیبهشت ماه 1396 = 09-05 2017

حمله روحانی به جناح رقیب یا به کل نظام؟

روحانی امروز در کرمانشاه با حمله شدید به جناح رقیب گفت: شما می‌خواهید ایران در حصر و محاصره بماند....مردم به شما اجازه نمی‌دهند که به فریب افکار عمومی بپردازید.

روحانی گفت: می‌گویید پول تقسیم می‌کنیم، پول را از کجا می‌آورید؟ از حقوق معلم کم می‌کنید؟ از حقوق پرستار کم می‌کنید؟ ببخشید اشتباه کردم، یک جیب دیگر شما دارید. می‌خواهید از جیب بانک مرکزی دوباره پول بردارید؟ یک بار 45 هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی برداشتند، نتیجه آن 45 درصد تورم بود.

این اظهارات روحانی در حالی بیان می شود که روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران امروز نوشت:‌ روحانی با اظهارات خود کل نظام را زیر سؤال می‌ برد.

این منبع نوشت: طی روزهای اخیر روحانی به موضوعاتی می‌پردازد که به‌طور مشخص موضوعات ملی، امنیتی و کلان حکومت و سیاستهای کلی نظام را زیر سؤال می‌برد. پشت تریبون با توهین به قاضی‌ها و سرداران شعار می‌دهد که «نه قاضی، نه سردار، دولت قانونمدار». او صریحاً دستگاه قضایی را متهم می‌کند که 40سال فقط اعدام و زندان بلد بوده‌اند.

این منبع افزود: روحانی دانسته یا نادانسته به جای رقابت با رقبای انتخاباتی خود به رقابت با نظام برخاسته است. اگر قرار بر تخریب رقیب هم دارید، این موضوعات در حوزه مسئولیت رقبایتان هم نیست؟ که از قضا حضرتعالی به‌عنوان رئیس‌جمهور مستقر، رئیس شورای عالی امنیت ملی هستید و اگر رقبایتان هم مرز امنیت ملی را در تبلیغات خود رعایت نکردند، شما باید آرام‌کننده فضا باشید، نه آن‌که بشوید آنی که بر سر شاخ بود و بن می‌برید!



داریوش آریایی April 14, 2017 08:14 AM

جنگ شغالهای لاشخور و کفتار های خونخار بر سر ثروت یا مهندسی کردن انتصابات؟
چه فرقی میکند طعمه شدن؟
شرکت در انتصابات سلاخی را آسانتر از پیش میکند
تحریم انتصابات تنها راه رهایی

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی May 9, 2017 05:03 PM

روحانی خوبی میداند که اردوگاه رهبری چه خوابی برای انتخابات دیده است وقتی رهبرمعظم یاداشت بدست برمصطبه مینشیند وبا حملات پوست کنده رئیس جمهورنظام خودش راسکه یک پول میکند وقتی بصراحت میگوید هیچکدام ازکاندیداها حق ندارند برای شکستن بن بست اقتصادی وحرکت قطاراقتصاد کشورچشم بخارج ازایران داشته باشند، ونمایندگان اعزامی اودرقالب کاندیدا میایندویک مشت شعارهای نشدنی را بخوردمردم میدهند روشن است که رهبرمعظم حسن روحانی را"سیبل" قرارداده وچراغ سبزداده است که ازهرطرف روحانی رازیرآتشباری بگیرند روحانی برخلاف خاتمی وهاشمی واحمدی نژاد دریافته است که پشت صحنه چه خبراست وسرداران سپاه وحضرت آقا چه خوابهائی برای اودیده اند اومیداندهمه این سخنان واین حملات بخشی ازبرنامه مهندسی انتخابات است پس اوچاره نداردکه بموازات حرکت آنهامقابله بمثل نماید وهزینه رابالاببرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: