آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 13 اردیبهشت ماه 1396 = 03-05 2017

ترکیه خواستار قطع کانال های ماهواره ای کردی

طبق گزارش رسیده به جمعیت حقوق بشر کردستان و همچنین اعلام کانالهای کردی،شرکت پخش ماهواره ای “یوتل سات”به ۳ شبکه کوردی ازجمله روناهیTV، استیرکTV و نووچه کانال. هشدار داده که پخش برنامه هایشان را از روی ماهواره هاتبرد قطع میکند و این درحالیست که سال گذشته نیز پخش۲کانال دیگر کردی (نوروز و روژ TV) را بر روی ماهواره قطع کرده بود، شرکت یوتل سات اعلام کرده که بنابه درخواست و فشار دولت ترکیه اقدام به قطع کانالهای کوردی میکند.
لازم به ذکر است که حزب عدالت و توسعه ترکیه(آ ک پ) و رجب طیب اردوغان رییس جمهوری آن کشور، تمام تلاش خود را معطوف به سرکوب و فشار علیه صدای معترضان کرده و صدها کانال تلویزیونی،روزنامه،مجله،سایت و وبلاگ را بعلت انتقاد از سیاستهای نادرست این دولت مسدود کرده و هزاران معترض از جمله نمایندگان مجلس،اساتید دانشگاه و اصحاب رسانه را روانه زندانها کرده که بیشتر آنها شهروندان کرد میباشند.
اقدامات دولت ترکیه برخلاف کنواسیون بین المللی در مورد آزادی رسانه ها و همچنین با بیاننامه های جهانی حقوق و آزادی بیان،منافات دارد.



بهرام May 4, 2017 06:13 AM

چه فشاری؟ اردکان مسلمان با پرداخت رشوه چند برابر آبانه پرداختی این کانال ها به یوتل ست صدایشان را قطع میکند تف به هردویشان اردکان دیکتاتور و یوتل ست هرجائی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: