آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 5 خرداد ماه 1396 = 26-05 2017

بیانیه ترامپ برای آغاز ماه رمضان

رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه ای ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان به مسلمانان جهان، خواستار استفاده از این فرصت برای پایان دادن به خشونت شد.

به گزارش ایرنا، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری ایالات متحده در بیانیه ای که در تارنمای رسمی کاخ سفید منتشر شد: خطاب به همه مسلمان جهان، فرا رسیدن این ماه را از طرف مردم آمریکا به آنان تبریک گفت.

ترامپ گفت: در این ماه مسلمانان آمریکا و سراسر جهان از سنت های نیکوکاری و مراقبه الهام می گیرند که این مساله سبب تقویت جامعه های ماست.

وی افزود: نفی خشونت، پیگیری صلح و کمک به نیازمندانی که از فقر و جنگ رنج می برند وظیفه مشترک ماست و ماه رمضان آگاهی از این وظیفه را تقویت می کند.

ترامپ با تاکید بر اینکه امسال ماه رمضان در حالی می آید که جهان سوگوار قربانیان بی گناه حمله های وحشیانه در انگلیس و مصر است، افزود: این اعمال شرارت بار کاملا برخلاف روح رمضان است و عزم ما را برای مبارزه با تروریست ها و عقیده منحرف آن ها جزم می کند.



نسل بیدار May 27, 2017 01:20 AM

ترامپ گفت: در این ماه مسلمانان آمریکا و سراسر جهان از سنت‌های نیکوکاری و مراقبه الهام می گیرند که این مساله سبب تقویت جامعه‌های ماست

در پاسخ به این جملات ایشان فقط باید گفت که به همین خیال باش تا صبح دولتت بدمد * آری بابا جان مشاوران تو هم حالشان خراب است و صدایشان از جاهای مشکوک بر می‌‌خیزد

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام May 27, 2017 07:01 AM

این عمو ترامپ هم که تو زرد از کاردرآمد مگر قرار نبود پوزه تروریستهای مسلمان را بخاک بماله و از ورودشان به امریکا جلوگیری کنه؟ حالا پیام ماه رمضان میفرسته؟ چی شد آن همه هارت و پورت؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: